@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Afturelding eldar upp mig!! xD
28 aug, 2012 20:09 |
|
mine
Elev |
bara för jag kom och tänka på den nu.... Läs Syskonkärlek! Alla ni som inte läst den!
Jag lovar boken är fantastisk! 28 aug, 2012 20:10 |
|
Afturelding
Elev |
28 aug, 2012 20:10 |
|
Ginny00
Elev |
Aha! Dock tycker jag du tog i lite 28 aug, 2012 20:11 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag blir ledsen när Afturelding tänder eld på mig så det förstör min fina profilbild.
JAG TÄNDER JU INTE ELD PÅ DIG HALLÅ
28 aug, 2012 20:12 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Ginny00: Aha! Dock tycker jag du tog i lite Jag är som Seamus Finnigan. Allt som jag försöker kasta magi på exploderar eller börjar brinna. LolFeelings Jag trodde du frös O: ![]() ![]()
28 aug, 2012 20:12 |
|
LolFeelings
Elev |
28 aug, 2012 20:14 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Frös? Nej, det är en bastu här. Förlåt ![]() ![]()
28 aug, 2012 20:15 |
|
LolFeelings
Elev |
28 aug, 2012 20:24 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Såg den igår. Alltså....jag måste bara få uttrycka en sak, hehe. Varför måste alla som gillar Harry POtter/whatever automatisk hata Twilight? Vad är felet, kan man inte bara...låta det vara? Jag tycker inte om twilight för att jag helt enkelt inte tycker om storyn. Varken böckerna eller filmerna. Jaha. 28 aug, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen