@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
28 aug, 2012 18:48 |
|
Afturelding
Elev |
28 aug, 2012 18:58 |
|
M4L13
Elev |
såååååååå tröööööööööööött men jag vill rita ponies men då måste jag hämta papper i mitt rum och då måste jag gå heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela vägen till mitt rum och sen heeeeeeeeeeeeeeeeeeela vägen tillbaka till vardagsrummt för att sedan klämma in mig i soffan och sen flytta på ett av soffborden så att jag kan ha det som ritbord eller vad jag ska kalla det och sen måste jag hämta mitt pennfodral och då måste jag gå heeeeeeela vägen till köket som är 2 meter härifrån but i don't care och sen måste jag gå heeeeeeela vägen tillbaka till vardagsrummet och sen måste jag klämma in mig i soffan igen ofg jag kommer ju bli lika smal som en sticka wtf ugh.
28 aug, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
28 aug, 2012 19:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Hur i hela friden har hufflepuff fått över tusen poäng medans gryffindor sitter på typ 300?
28 aug, 2012 19:07 |
|
M4L13
Elev |
HAHAAHAH omg en kille i min klass skicka
und just to be offensive, but the thing is att jag garvadesönder or something åt onethingparodyn och jag gillar inte ens jb xD ahahahha omg, när dom tar fram stavarna ♥
28 aug, 2012 19:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-28 kl. 19:16
|
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: vilket tycker ni? ![]() eller ![]() eller ![]() ??? Orginal: ![]() Vet att det rosa blev helt mysko, men i den färgen iaf blå!! Men hur gjorde du det?
28 aug, 2012 19:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Solkatten: Kan det inte bli sommarlov snart ... ? Eheh. c: Hahahaha xD Inte så skolförtjust? Nae, inte särskilt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 aug, 2012 19:18 |
|
Lucy och Rose
Elev |
28 aug, 2012 19:19 |
|
Hermia
Elev |
Just nu lyssnar jag på Norlie & KKV, läser stolthet och fördom, funderar på om jag ska skriva ut en svenskauppgift som ska redovisas på fredag och irriterar mig på att jag inte kommer på vad jag ska skriva på min ff. Fin kombination va?
Once a MADling, always a MADling 28 aug, 2012 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen