@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Spexfoto snart åh. Tips till en liten stackare helt utan kreativitet!?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 aug, 2012 17:26 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Såg den igår. Alltså....jag måste bara få uttrycka en sak, hehe. Varför måste alla som gillar Harry POtter/whatever automatisk hata Twilight? Vad är felet, kan man inte bara...låta det vara? Fast att hata Twilght har ju inget med Harry Potter att göra. Hata Twilght kan man göra även fast man inte är Potter-fan, samtidigt som det finns många Potterheads som även älskar Twilght. De båda sakerna har ju inget med varandra att göra. Kanske för att serien är sexistisk, rasistisk, m.m, att den har en otroligt vrickad syn på hur samhället "ska" se ut. Att det är romantiskt att en helt främmande kille i den nya klass, som ingen riktigt vet något om, bryter sig in i ditt rum så att han kan stirra på dig när du sover. Att allt det där är okej. m.m.
28 aug, 2012 17:31 |
|
Hermia
Elev |
Ush, sitter och försöker skriva på en av mina ff:s men kommer inte på något. Hatar sådana stunder
Once a MADling, always a MADling 28 aug, 2012 17:32 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av baramin: Drar upp pga längst ner suger.Spexfoto snart åh. Tips till en liten stackare helt utan kreativitet!? she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 aug, 2012 17:32 |
|
MystiqueRed
Elev |
Kan spela HELA "Angel's On The Moon" av Thriving Ivory på piano!! Åh, lyckliga jag!! ♥
28 aug, 2012 17:33 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av baramin: Drar upp pga längst ner suger. Spexfoto snart åh. Tips till en liten stackare helt utan kreativitet!? Vad har ni för tema?
28 aug, 2012 17:34 |
|
baramin
Elev |
Inget alls vad jag har hört!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 aug, 2012 17:36 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av mine: EMELESEL~ Jag vet inte varför det finns vissa som hatar det, det är ju samma anledning som att vissa hatar vissa artister för deras låtar eller hur dom ser ut eller att lyckas få många tjej/killfans? Människor är, människor och människor är inte alltid snälla... Men varför folk hatar Twilight vet jag inte:/ ^^ Nejmen det är mer bara det här...alltså jag har så många sånna där bilder. Like "Harry Potter the best one" och "Twilight, wtf?" om du fattar? Blir bara lite trött på det. Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Såg den igår. Alltså....jag måste bara få uttrycka en sak, hehe. Varför måste alla som gillar Harry POtter/whatever automatisk hata Twilight? Vad är felet, kan man inte bara...låta det vara? Skrivet av Borttagen: Japp, och det har jag för mig att du också gör xD Oh yes I do! This is it, du måste komma på vår örebromugglisträff? Sådeså för det vil jag nu. När är den? We don´t know. Än Finns en tråd nånstans x) Ginnyy Neej men alltså, jag blir bara lite trött på all jämförelse mellan typ hp och twiligt osvosv. =) 28 aug, 2012 17:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-28 kl. 17:38
|
|
Obliviate_
Elev |
Har en katt på magen och en på benen samtidigt som jag försöker använda min laptop. Hm.
28 aug, 2012 17:37 |
|
GinnyOlivia
Elev |
28 aug, 2012 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen