@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Japp. Skrivet av LolFeelings: INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR DETTA: ![]() Min loggbok. *host* absolut inte min profilbild *host* Går du också på kunskap? I vilken stad? Jag går i Örebro iaf Haha, okej Finns ju massa kunskapsskolor Jaha. 28 aug, 2012 17:01 |
|
EMELESEL
Elev |
m.potter
Heyheyhey! *lägger mig i disskutionen* bor du i örebro? O.o 28 aug, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
GUESS WHAT!!!!!!
jag har spelat quidditch idag med massa fina kompisar. haha, det var jättekul ♥ Btw. jag har för mig att Li fyller år idag? rätta mig om jag har fel... Men OM du fyller år idag, så säger jag GRATTIS PÅ 24-ÅRSDAGEN! hoppas du får en riktigt, riktigt bra fortsättning på dagen. ♥ 28 aug, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Japp, och det har jag för mig att du också gör xD 28 aug, 2012 17:08 |
|
mine
Elev |
28 aug, 2012 17:08 |
|
linnvendela
Elev |
28 aug, 2012 17:09 |
|
EMELESEL
Elev |
Såg den igår. Alltså....jag måste bara få uttrycka en sak, hehe. Varför måste alla som gillar Harry POtter/whatever automatisk hata Twilight? Vad är felet, kan man inte bara...låta det vara? Skrivet av Borttagen: Japp, och det har jag för mig att du också gör xD Oh yes I do! This is it, du måste komma på vår örebromugglisträff? Sådeså för det vil jag nu. 28 aug, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Såg den igår. Alltså....jag måste bara få uttrycka en sak, hehe. Varför måste alla som gillar Harry POtter/whatever automatisk hata Twilight? Vad är felet, kan man inte bara...låta det vara? Skrivet av Borttagen: Japp, och det har jag för mig att du också gör xD Oh yes I do! This is it, du måste komma på vår örebromugglisträff? Sådeså för det vil jag nu. När är den? 28 aug, 2012 17:14 |
|
mine
Elev |
EMELESEL~ Jag vet inte varför det finns vissa som hatar det, det är ju samma anledning som att vissa hatar vissa artister för deras låtar eller hur dom ser ut eller att lyckas få många tjej/killfans?
Människor är, människor och människor är inte alltid snälla... Men varför folk hatar Twilight vet jag inte:/ ^^ 28 aug, 2012 17:14 |
|
LolFeelings
Elev |
28 aug, 2012 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen