@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bananas
Elev |
Håller på och skriver om sömn (är i skolan urk) och det står att en tonåring bör lägga sig före 22:00... D: MEN TJENA VISST, HAHA
28 aug, 2012 10:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Obliviate_: alltså. Bilen från imorse står fortf kvar. Hur fan kan man bara sno nåns p-plats i över 20 timmar? Okej, nu har jag inte behov av den just nu men fortfarande. Kan man ringa securitas flera gånger? Bilen ar redan böter. Nån som vet vad man kan göra som kan upplysa mig? Ännu bättre. Bilen e avställd. Fan ska man gör? från polisens hemsida: När annan bil parkerat på min parkeringsplats Det är inte polisens uppgift att flytta fordon från privat parkering. Du kan göra en polisanmälan för så kallat egenmäktigt förfarande. Andra myndigheter har rätt att flytta bilden, men då krävs att du gjort en polisanmälan. Via Transportstyrelsens servicetelefon 0771-14 15 16 kan du få uppgift om vem som äger bilen och därefter kontakta fordonsägaren. Mer om fordons- och ägaruppgifter på Transportstyrelsens webbplats. åh, tack 28 aug, 2012 10:17 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Bananas: Håller på och skriver om sömn (är i skolan urk) och det står att en tonåring bör lägga sig före 22:00... D: MEN TJENA VISST, HAHA Skrivet av Bananas: Håller på och skriver om sömn (är i skolan urk) och det står att en tonåring bör lägga sig före 22:00... D: MEN TJENA VISST, HAHA Men det gör jag, men nät jag somnar år ju en annan sak.. Hej 28 aug, 2012 11:36 |
|
LoonyMe
Elev |
28 aug, 2012 12:13 |
|
Katla
Elev |
hej jag har en katt som heter TARDIS
♏︎ 28 aug, 2012 12:14 |
|
EmahS
Elev |
28 aug, 2012 12:59 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Mugglis, döda mig låmgsamt jag ska snart ha matte i 70 minuter jag som tyckte 40 minuter (vilket vi oftast hade i grundskolan) var jobbigt! <//3
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
28 aug, 2012 13:16 |
|
Ginny00
Elev |
JAG HAR FÅTT ETT SKÅP IDAG ♥ Nu kan jag tapetsera det med HPbilder. Finally.
Att det är längst ner.. tja, det kunde ändå varit viktigare =) 28 aug, 2012 14:54 |
|
Tvilling
Elev |
lalalalalaal nu slutar jag skolan, lalalal
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 28 aug, 2012 15:13 |
|
LolFeelings
Elev |
28 aug, 2012 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen