Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 703 704 705 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Twix
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Twix:
Skrivet av EMELESEL:
Twix: Jag såg dig! Min syrra kom och baa” Twix är här!” både jag och jan bara ”Var, var, var!?!”
Vi letade efter dig lite, men du typ försvan... Ville verkligen träffa dig, du är ju helt awesome!

Haha xD
Jag vet inte hur du ser ut så jag vet inte om jag såg dig eller inte, tyvärr Men jag skulle gärna velat träffa och snacka med dig! ♥


Öh...jag hade typ en blå I ♥ Mugglis tröja, om det säger dig nåt? xD Typ...blond...

Åh, jag vet inte... det var så många människor att jag blev förvirrad xD

11 mar, 2012 13:06

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Twix:
Skrivet av EMELESEL:
Twix: Jag såg dig! Min syrra kom och baa” Twix är här!” både jag och jan bara ”Var, var, var!?!”
Vi letade efter dig lite, men du typ försvan... Ville verkligen träffa dig, du är ju helt awesome!

Haha xD
Jag vet inte hur du ser ut så jag vet inte om jag såg dig eller inte, tyvärr Men jag skulle gärna velat träffa och snacka med dig! ♥


Öh...jag hade typ en blå I ♥ Mugglis tröja, om det säger dig nåt? xD Typ...blond...

Åh, jag vet inte... det var så många människor att jag blev förvirrad xD

Haha Vi var ju typ 200 i den där lokalen! xD
Du var inte den enda, jag typ såg någon och tänkte typ "O, den där personen måste jag hälsa på!" och sen typ två sekunder senare så var den putsväck...

11 mar, 2012 13:08

Borttagen

Avatar


ikka - Önskade att jag fick prata mer med dig också! Det var iaf skit kul att få träffa dig och den lilla pratstunden var underbar men kort. Jättekul var det och tack!

11 mar, 2012 13:14

ginny_ginny
Elev

Avatar


mine och Lizzie Lovegood tack så jätte mycket ♥

Och en stor kram till alla som var på Mugglis träffen, även till de som jag inte pratade med ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9d6b39njL1rvxye8o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F35bca0aa64e992edd68ead900ecc8344%2Ftumblr_mifr6vLOYx1qh0dg9o1_250.gif

11 mar, 2012 13:21

Optic
Elev

Avatar


ikka Det var jättetrevligt att umgås så mycket med dig också ♥

Lizzie Lovegood Tack sötnos ♥

11 mar, 2012 13:21

si_tonks
Elev

Avatar


ikka: Åh, det är alltid awesome att träffa dig med! ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

11 mar, 2012 13:41

Lingonbean
Elev

Avatar


EMELESEL haha fullt möjligt, hur såg du ut?

Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open

11 mar, 2012 13:48

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Lingonbean:
EMELESEL haha fullt möjligt, hur såg du ut?

Hm...haha, hur såg jag ut egentligen?
Öh...typ en blå I ♥ Mugglis hoodie, fast lite senare på Partyt hade jag en blå mugglis t-shirt. Typ blont hår, jag tror jag hade hästsvans...

11 mar, 2012 13:50

Lingonbean
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Lingonbean:
EMELESEL haha fullt möjligt, hur såg du ut?

Hm...haha, hur såg jag ut egentligen?
Öh...typ en blå I ♥ Mugglis hoodie, fast lite senare på Partyt hade jag en blå mugglis t-shirt. Typ blont hår, jag tror jag hade hästsvans...


Haha det ringer ingen klocka men jag är säker på att du var minst lika trevlig IRL som du är här på mugglis!

Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open

11 mar, 2012 13:52

Dini99
Elev

Avatar


mine : Alltså, jag fick tårar i ögonen när jag läste. Du är underbar, min finaste, finaste linni.

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

11 mar, 2012 13:53

1 2 3 ... 703 704 705 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.