Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Twix: Skrivet av EMELESEL: Twix: Jag såg dig! Min syrra kom och baa” Twix är här!” både jag och jan bara ”Var, var, var!?!” Vi letade efter dig lite, men du typ försvan... Haha xD Jag vet inte hur du ser ut så jag vet inte om jag såg dig eller inte, tyvärr Öh...jag hade typ en blå I ♥ Mugglis tröja, om det säger dig nåt? xD Typ...blond... Åh, jag vet inte... 11 mar, 2012 13:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Twix: Skrivet av EMELESEL: Twix: Jag såg dig! Min syrra kom och baa” Twix är här!” både jag och jan bara ”Var, var, var!?!” Vi letade efter dig lite, men du typ försvan... Haha xD Jag vet inte hur du ser ut så jag vet inte om jag såg dig eller inte, tyvärr Öh...jag hade typ en blå I ♥ Mugglis tröja, om det säger dig nåt? xD Typ...blond... Åh, jag vet inte... Haha Du var inte den enda, jag typ såg någon och tänkte typ "O, den där personen måste jag hälsa på!" och sen typ två sekunder senare så var den putsväck... 11 mar, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
ikka - Önskade att jag fick prata mer med dig också! Det var iaf skit kul att få träffa dig och den lilla pratstunden var underbar men kort. Jättekul var det och tack!
11 mar, 2012 13:14 |
|
ginny_ginny
Elev |
mine och Lizzie Lovegood tack så jätte mycket ♥
Och en stor kram till alla som var på Mugglis träffen, även till de som jag inte pratade med ♥
11 mar, 2012 13:21 |
|
Optic
Elev |
11 mar, 2012 13:21 |
|
si_tonks
Elev |
11 mar, 2012 13:41 |
|
Lingonbean
Elev |
EMELESEL haha fullt möjligt, hur såg du ut?
Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open 11 mar, 2012 13:48 |
|
EMELESEL
Elev |
Hm...haha, hur såg jag ut egentligen? Öh...typ en blå I ♥ Mugglis hoodie, fast lite senare på Partyt hade jag en blå mugglis t-shirt. Typ blont hår, jag tror jag hade hästsvans... 11 mar, 2012 13:50 |
|
Lingonbean
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Hm...haha, hur såg jag ut egentligen? Öh...typ en blå I ♥ Mugglis hoodie, fast lite senare på Partyt hade jag en blå mugglis t-shirt. Typ blont hår, jag tror jag hade hästsvans... Haha det ringer ingen klocka men jag är säker på att du var minst lika trevlig IRL som du är här på mugglis! Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open 11 mar, 2012 13:52 |
|
Dini99
Elev |
mine : Alltså, jag fick tårar i ögonen när jag läste. Du är underbar, min finaste, finaste linni.
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 mar, 2012 13:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen