Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
På lunchen upptäckte jag hur otroligt falska alla mina kompisar är.
En tjej så gott som erkänner att de har snackat jättemycket skit om mig, så jag sa bara ''Jaha, om ni snackar skit bakom min rygg är det ert problem, inte mitt.'' *Obehaglig tystnad.* Jag: *skopar upp de sista tuggorna, lägger ihop min tallrik och går.* 'Så, nu kan ni snacka hur mycket skit ni vill om mig.' Sen gick jag och satte mig på toaletten bredvid korridoren. Då hör jag såklart hur tjejerna som satt bredvid mig berättar för hela klassen vad som hände på lunchen... Tänkte öppna dörren och säga; ''Där ser ni hur falsk denna klassen är'' men de hade redan gått när jag kom ut. 12 okt, 2012 11:40 |
|
MadEye Moody
Elev |
Allt är bra mellan oss nu men...
Jag saknar dig fortfarande. Det är bara att saknaden inte är invävd i ilska och sorg längre. Nu när vi rätt ut allt. Är saknaden som störst. Den är ren och stark. Den äter upp mig inifrån. Där är du ju i korridoren! Hej, hur mår du? Vad gör du? Åh, din rast är slut om tio minuter. Vi ses någon dag, då. Hejdå
12 okt, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
Min pappa dog tidigt i morse :'(
12 okt, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Usch vad jobbigt Min pappa dog tidigt i morse :'( 12 okt, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( Stackare, vad hemskt! Vet hur det känns, det har hänt mig också. Om du vill prata så är det bara att skcicka en uggla. 12 okt, 2012 18:24 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej men fy vad hemskt! ._.Min pappa dog tidigt i morse :'( Du hade ju skrivit förut att han var sjuk, detta chockerade mig verkligen! ._. Beklagar så mycket! :'(
12 okt, 2012 18:30 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( Jag tänker på dig. ♥ Och honom, såklart. 12 okt, 2012 20:18 |
|
MadEye Moody
Elev |
12 okt, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Drake: Skrivet av Borttagen: Känner igen detta. Har haft en vikarie(tack och lov att hon var vikarie, men tyvär hade vi henne flera lektioner) som sa att vi var den sämsta klassen hon haft, att vi dessutom hade det fulaste klassrummet hon sett, och att vi skulle bli sämst i alla ämnen. Dessutom skrek hon åt klassen att vi skulle slå upp optik, fast vi gång på gång talade om för henne att det inte fanns något kapitel som hette optik. Senare visade det sig att hon menade kapitlet som hette 'sinnen'. Vår mattelärare säger ungefär att vår klass är dum i huvudet och att vi slösar hennes tid. Tack, vilken motivering. Hon lyckades med att förarga till och med elever som varit skötsamma hela sin skolgång så att de blev så arga att de slog i väggarna. Andra hoppade ut och in genom fönstrerna, pratade rätt ut och på utsidan i korridorerna slog elever på väggarna så att tavlan skakade. Allting var verkligen kaos. Det hon också gjorde i stort sett hela tiden var att jämföra oss med en annan klass hon haft (på ca hälften av klassens gamla lågstadieskola) och hon trodde inte på oss när vi sa att vi kom därifrån. Hon förolämpade klassen mycket, och den ända snälla saken som hon sa var direkt riktat till mig. Under uppropet sa hon inför hela klassen att jag var gudomligt snäll. Jag brukar vara tacksam för komplimanger, men inte då. När vår ordinarie lärare(och vise rektor) hade kommit tillbaka gick han in på våran paralellklass lektion och såg hur hon behandlade dem. Sedan fick hon inte komma tillbaka till skolan. Om vi slösar hennes tid så borde hon väl dra. Åt helvete, tack. 12 okt, 2012 20:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min pappa dog tidigt i morse :'( Jag beklagar verkligen sorgen Kram 12 okt, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen