Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintpastill
Elev |
Bruno Mars - It Will Rain
Bara för att den är på MTV, och jag har alltid den kanalen på på morgonen. "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 13 jan, 2012 06:14 |
|
MizzNina
Elev |
Vi är en- Lejonkungen
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 jan, 2012 07:21 |
|
Solkatten
Elev |
På någon låt som någon i klassen har satt på på sin mobil.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2012 13:22 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 jan, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Breaking Benjamin - Ordinary Man ♥
13 jan, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Min egen röst. Wow. I sound horrible.
BABY BABY STAY STROOOOOOOOOOONGGG! 13 jan, 2012 14:02 |
|
Knizzlare
Elev |
13 jan, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
Breaking Benjamin - Lie To Me
13 jan, 2012 15:56 |
|
Knizzlare
Elev |
13 jan, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
one - Metallica ♥
13 jan, 2012 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen