Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7037 7038 7039 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Varit på en sådandär handledarkursgrejsimojs... jag vill inte ta körkort =(


Why not?

Därför jag är så rädd


För vad? O köra bil? :O

27 aug, 2012 22:49

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Varit på en sådandär handledarkursgrejsimojs... jag vill inte ta körkort =(


Why not?

Därför jag är så rädd


För vad? O köra bil? :O

ja

=) - just like themarauder

27 aug, 2012 23:08

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Varit på en sådandär handledarkursgrejsimojs... jag vill inte ta körkort =(


Why not?

Därför jag är så rädd


För vad? O köra bil? :O

ja


Okej =/ Alltså, det är inte så hemskt really. När du väl kan det är det enkelt, lovar Tog körkort för ett år sen.

Men hur kommer det sig att du ska ta körkort om du är rädd för o köra bil? Det går inte riktigt ihop i mitt huvud. Bor du ute i ingemansland ? x)

27 aug, 2012 23:14

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Varit på en sådandär handledarkursgrejsimojs... jag vill inte ta körkort =(


Why not?

Därför jag är så rädd


För vad? O köra bil? :O

ja


Okej =/ Alltså, det är inte så hemskt really. När du väl kan det är det enkelt, lovar Tog körkort för ett år sen.

Men hur kommer det sig att du ska ta körkort om du är rädd för o köra bil? Det går inte riktigt ihop i mitt huvud. Bor du ute i ingemansland ? x)

Jag har lovat min pappa... och så bor jag en mil ifrån stan, och här går bussarna väldigt sällan..

Men jag hoppas verkligen att det blir bättre =)

=) - just like themarauder

27 aug, 2012 23:16

Caius
Elev

Avatar


Om någon vill gå ned i vikt, gå på konvent. Det är det lättaste sättet att gå ned i vikt på, även när man inte vill det.
Jag har varit på tre konvent den här sommaren, och innan sommaren vägde jag cirka 68 kg. Nu är jag nere på cirka 58 kg... Och jag hade inte ens planerat att gå ned i vikt. Fast jag tror helt ärligt att jag vägde cirka 61 kg innan den här helgen började, och nu är jag nere på cirka 58 kg (jag har varit på Kawaiicon nu i helgen).

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

27 aug, 2012 23:22

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Varit på en sådandär handledarkursgrejsimojs... jag vill inte ta körkort =(


Why not?

Därför jag är så rädd


För vad? O köra bil? :O

ja


Okej =/ Alltså, det är inte så hemskt really. När du väl kan det är det enkelt, lovar Tog körkort för ett år sen.

Men hur kommer det sig att du ska ta körkort om du är rädd för o köra bil? Det går inte riktigt ihop i mitt huvud. Bor du ute i ingemansland ? x)

Jag har lovat min pappa... och så bor jag en mil ifrån stan, och här går bussarna väldigt sällan..

Men jag hoppas verkligen att det blir bättre =)


Jadå, det kan jag nästan lova att det blir. Sen hur många gånger du lär sätta dig bakom ratten innan du känner så kan jag inte säga, men bättre blir det. Har du råd tror jag att en körskola skulle kunna vara bra i början o komma över värsta rädslan

27 aug, 2012 23:29

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av themarauder:
Varit på en sådandär handledarkursgrejsimojs... jag vill inte ta körkort =(


Why not?

Därför jag är så rädd


För vad? O köra bil? :O

ja


Okej =/ Alltså, det är inte så hemskt really. När du väl kan det är det enkelt, lovar Tog körkort för ett år sen.

Men hur kommer det sig att du ska ta körkort om du är rädd för o köra bil? Det går inte riktigt ihop i mitt huvud. Bor du ute i ingemansland ? x)

Jag har lovat min pappa... och så bor jag en mil ifrån stan, och här går bussarna väldigt sällan..

Men jag hoppas verkligen att det blir bättre =)


Jadå, det kan jag nästan lova att det blir. Sen hur många gånger du lär sätta dig bakom ratten innan du känner så kan jag inte säga, men bättre blir det. Har du råd tror jag att en körskola skulle kunna vara bra i början o komma över värsta rädslan

Ja, jag har en körskola som jag går i - fast jag har inte börjat på riktigt!

=) - just like themarauder

27 aug, 2012 23:30

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
alltså. Bilen från imorse står fortf kvar. Hur fan kan man bara sno nåns p-plats i över 20 timmar?
Okej, nu har jag inte behov av den just nu men fortfarande.

Kan man ringa securitas flera gånger? Bilen ar redan böter. Nån som vet vad man kan göra som kan upplysa mig?

Ännu bättre. Bilen e avställd. Fan ska man gör?


från polisens hemsida:

När annan bil parkerat på min parkeringsplats Det är inte polisens uppgift att flytta fordon från privat parkering. Du kan göra en polisanmälan för så kallat egenmäktigt förfarande. Andra myndigheter har rätt att flytta bilden, men då krävs att du gjort en polisanmälan. Via Transportstyrelsens servicetelefon 0771-14 15 16 kan du få uppgift om vem som äger bilen och därefter kontakta fordonsägaren. Mer om fordons- och ägaruppgifter på Transportstyrelsens webbplats.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

28 aug, 2012 06:47

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Whoho 80 tummar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

28 aug, 2012 07:17

Tvilling
Elev

Avatar


Åh, jag är sjukt trött! Tur att man har sovmorgon idag c;

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

28 aug, 2012 07:38

1 2 3 ... 7037 7038 7039 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.