@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Afturelding: Mot bättre vetande yttrar jag mig och vid dessa ord som ej passar på tungan till dottern till mörkrets herre, må jag säga att jag är villig att tro att detta är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Detta är något jag allt för väl känner igen. jag må misstänka att vi båda beger oss till de sällan jaktmarkerna men du må vara den som får mig att ge mig av först Jag lyckas alltid få typ -3 eller -4 när jag förlorar mina dueller med Cara Riddle. Jag svimmar alltså inte bara av, utan jag hamnar också i koma? Eller vad? Jag dör lite i taget när jag förlorar. Ändå är det oftast jag som utmanar och du som börjar, det måste ju bara betyda att jag är helt fantastisk. ![]()
27 aug, 2012 21:40 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Mot bättre vetande yttrar jag mig och vid dessa ord som ej passar på tungan till dottern till mörkrets herre, må jag säga att jag är villig att tro att detta är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Detta är något jag allt för väl känner igen. jag må misstänka att vi båda beger oss till de sällan jaktmarkerna men du må vara den som får mig att ge mig av först Jag lyckas alltid få typ -3 eller -4 när jag förlorar mina dueller med Cara Riddle. Jag svimmar alltså inte bara av, utan jag hamnar också i koma? Eller vad? Jag dör lite i taget när jag förlorar. Ändå är det oftast jag som utmanar och du som börjar, det måste ju bara betyda att jag är helt fantastisk. ![]() ![]()
27 aug, 2012 21:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Afturelding: ett uns av lycka må jag kalla detta, fru fortuna må ha kastat ett öga upp on mig och beslutat att jag inte må förlora varje slag som jag så ädelt kämparSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Mot bättre vetande yttrar jag mig och vid dessa ord som ej passar på tungan till dottern till mörkrets herre, må jag säga att jag är villig att tro att detta är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Detta är något jag allt för väl känner igen. jag må misstänka att vi båda beger oss till de sällan jaktmarkerna men du må vara den som får mig att ge mig av först Jag lyckas alltid få typ -3 eller -4 när jag förlorar mina dueller med Cara Riddle. Jag svimmar alltså inte bara av, utan jag hamnar också i koma? Eller vad? Jag dör lite i taget när jag förlorar. Ändå är det oftast jag som utmanar och du som börjar, det måste ju bara betyda att jag är helt fantastisk. ![]()
27 aug, 2012 21:42 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: ett uns av lycka må jag kalla detta, fru fortuna må ha kastat ett öga upp on mig och beslutat att jag inte må förlora varje slag som jag så ädelt kämpar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Mot bättre vetande yttrar jag mig och vid dessa ord som ej passar på tungan till dottern till mörkrets herre, må jag säga att jag är villig att tro att detta är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Detta är något jag allt för väl känner igen. jag må misstänka att vi båda beger oss till de sällan jaktmarkerna men du må vara den som får mig att ge mig av först Jag lyckas alltid få typ -3 eller -4 när jag förlorar mina dueller med Cara Riddle. Jag svimmar alltså inte bara av, utan jag hamnar också i koma? Eller vad? Jag dör lite i taget när jag förlorar. Ändå är det oftast jag som utmanar och du som börjar, det måste ju bara betyda att jag är helt fantastisk. Jag ska vinna den här gången. Klart att jag förlorar när du försätter mig i koma. ![]() ![]()
27 aug, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Vi har en jättestor basilika. Den är nästan en halvmeter hög. Jag är bra på det här med krukväxter. jag trodde det stod baselisk xD Ja, det var såklart det jag menade! Har inte du små basilisker i fönstret? =) jo det har väll alla 27 aug, 2012 21:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Breivik ursäktade sig för att inte han dödade fler på Utöja när han fick sin dom. Och att han skulle kunna göra om det han har gjort. Ber starkt för Norge, för hela världen, att han kommer få stanna inne i fängelse för livstid. Han är seriöst helt fan vrickad! Om poliserna inte ger honom livstid är de vrickade också! Jag menar hallå? Då kommer han ju bara att göra om det. Om det händer så är det polisernas fel. :< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 21:44 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Vi har en jättestor basilika. Den är nästan en halvmeter hög. Jag är bra på det här med krukväxter. jag trodde det stod baselisk xD Ja, det var såklart det jag menade! Har inte du små basilisker i fönstret? =) jo det har väll alla Menar det! De är ju så enkla att föda upp liksom. Bara att ta ett ormägg som ska ruvas av en tupp. Vem har inte en hög med ormägg i kylen liksom? ![]() ![]()
27 aug, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Vi har en jättestor basilika. Den är nästan en halvmeter hög. Jag är bra på det här med krukväxter. jag trodde det stod baselisk xD Ja, det var såklart det jag menade! Har inte du små basilisker i fönstret? =) jo det har väll alla Menar det! De är ju så enkla att föda upp liksom. Bara att ta ett ormägg som ska ruvas av en tupp. Vem har inte en hög med ormägg i kylen liksom? det är ett måste som Potter-fan! 27 aug, 2012 21:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Afturelding: Ja besitter inte gåvan att se vad framtiden har i sitt följe men jag må kämpa med ett gott sinne och hoppas på att segern är min :pSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: ett uns av lycka må jag kalla detta, fru fortuna må ha kastat ett öga upp on mig och beslutat att jag inte må förlora varje slag som jag så ädelt kämpar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Mot bättre vetande yttrar jag mig och vid dessa ord som ej passar på tungan till dottern till mörkrets herre, må jag säga att jag är villig att tro att detta är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Detta är något jag allt för väl känner igen. jag må misstänka att vi båda beger oss till de sällan jaktmarkerna men du må vara den som får mig att ge mig av först Jag lyckas alltid få typ -3 eller -4 när jag förlorar mina dueller med Cara Riddle. Jag svimmar alltså inte bara av, utan jag hamnar också i koma? Eller vad? Jag dör lite i taget när jag förlorar. Ändå är det oftast jag som utmanar och du som börjar, det måste ju bara betyda att jag är helt fantastisk. Jag ska vinna den här gången. Klart att jag förlorar när du försätter mig i koma. ![]()
27 aug, 2012 21:49 |
|
Ms.Markus
Elev |
madeleinegranger du vet vad man säger!!
Man ska gå och lägga sig om man på allvar tror att "egentligen" stavas med I i början. Remember that, och potatoe-mooos ![]()
27 aug, 2012 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen