@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
27 aug, 2012 21:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av scarhead: Breivik ursäktade sig för att inte han dödade fler på Utöja när han fick sin dom. Och att han skulle kunna göra om det han har gjort. Ber starkt för Norge, för hela världen, att han kommer få stanna inne i fängelse för livstid. Helt j***a sjukt. Visst, han kanske har problem, men jag bryr mig för f*n inte. Norge in my ♥
27 aug, 2012 21:30 |
|
Ms.Markus
Elev |
27 aug, 2012 21:32 |
|
Afturelding
Elev |
Jag lyckas alltid få typ -3 eller -4 när jag förlorar mina dueller med Cara Riddle. Jag svimmar alltså inte bara av, utan jag hamnar också i koma? Eller vad?
![]() ![]()
27 aug, 2012 21:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
27 aug, 2012 21:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag älskar barnfilmer♥
Hej 27 aug, 2012 21:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Afturelding: Detta är något jag allt för väl känner igen. jag må misstänka att vi båda beger oss till de sällan jaktmarkerna men du må vara den som får mig att ge mig av först Jag lyckas alltid få typ -3 eller -4 när jag förlorar mina dueller med Cara Riddle. Jag svimmar alltså inte bara av, utan jag hamnar också i koma? Eller vad? ![]()
27 aug, 2012 21:35 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Afturelding: Detta är något jag allt för väl känner igen. jag må misstänka att vi båda beger oss till de sällan jaktmarkerna men du må vara den som får mig att ge mig av först Jag lyckas alltid få typ -3 eller -4 när jag förlorar mina dueller med Cara Riddle. Jag svimmar alltså inte bara av, utan jag hamnar också i koma? Eller vad? Jag dör lite i taget när jag förlorar. Ändå är det oftast jag som utmanar och du som börjar, det måste ju bara betyda att jag är helt fantastisk. ![]() ![]()
27 aug, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Vi har en jättestor basilika. Den är nästan en halvmeter hög. Jag är bra på det här med krukväxter. jag trodde det stod baselisk xD 27 aug, 2012 21:39 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Vi har en jättestor basilika. Den är nästan en halvmeter hög. Jag är bra på det här med krukväxter. jag trodde det stod baselisk xD Ja, det var såklart det jag menade! Har inte du små basilisker i fönstret? =) ![]() ![]()
27 aug, 2012 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen