@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
27 aug, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Avicii ♥♥♥
27 aug, 2012 20:41 |
|
M4L13
Elev |
27 aug, 2012 20:42 |
|
Solkatten
Elev |
Drömmar är som kom-ihåg-lappar ibland x'D ... Fast bättre
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 20:51 |
|
M4L13
Elev |
I WANNA MUDDAFUKKING CRYYYY NÄR JAG SER LASSE ÅBERG ELLER HUR DET STAVAS HAN ÄR SÅ COOOL WÄÄÄH TKR SÅ SYND OM HONOM AV NÅN ANLEDNING TTTTTT---TTTTTT
27 aug, 2012 20:56 |
|
Dramione99
Elev |
IntresseKlubbenAntecknar att jag är en hemsk människa.
27 aug, 2012 20:57 |
|
Caius
Elev |
Är hemma ifrån norrland igen. Fyfan vad fint det är där uppe och fyfan vad kul jag har haft (om man bortser ifrån faktumet att ett fyllo ville våldta speciellt två av mina nya vänner).
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 27 aug, 2012 21:00 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 21:01 |
|
Ms.Markus
Elev |
Vill bara störa mig lite på de som skriver in runt hundra namn i "Komplimang-tråden" Bara för att få en massa tummar av folk.... -.-'
![]()
27 aug, 2012 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Vill bara störa mig lite på de som skriver in runt hundra namn i "Komplimang-tråden" Bara för att få en massa tummar av folk.... -.-' Vilka gör det? ... Sedan finns det ju också de som skriver "Tre tummar till och jag har ***" "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen