@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! JAG MÅSTE LÄRA MIG MER JAPANSKA NU! FÖRSTÅ MIN IVER OCH GLÄDJE!!! JAG HAR TRE FOLLOWERS PÅ TWITTER OCH ALLA ÄR JAPANER OCH JAG VILL SITTA I TIMMAR OCH BARA LETA RÄTT PÅ ALLA KANJITECKEN SOM JAG HITTILLS INTE LÄRT MIG OCH MITT FINGER HAR FASTNAT PÅ CAAAAAAAAPS! OMGOMGOMG. Vad heter du på Twitter? :3 höhöhö... den dagen den sorgen. Skall nog låta mig vara halvt anonym i kompiskretsarna ett tag till ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 aug, 2012 19:38 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar när folk skojar om saker så är man med om det själv liksom. I fredags så skulle vi skriva loggbok och den första var "Har du fått några nya kompisar?" eller något och då var det såklart en kille i klassen som "skämtade"; "Öh, nej, jag är forever alone." Hahahah, väldigt roligt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 19:41 |
|
Pixie
Elev |
27 aug, 2012 19:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! JAG MÅSTE LÄRA MIG MER JAPANSKA NU! FÖRSTÅ MIN IVER OCH GLÄDJE!!! JAG HAR TRE FOLLOWERS PÅ TWITTER OCH ALLA ÄR JAPANER OCH JAG VILL SITTA I TIMMAR OCH BARA LETA RÄTT PÅ ALLA KANJITECKEN SOM JAG HITTILLS INTE LÄRT MIG OCH MITT FINGER HAR FASTNAT PÅ CAAAAAAAAPS! OMGOMGOMG. Vad heter du på Twitter? :3 höhöhö... den dagen den sorgen. Skall nog låta mig vara halvt anonym i kompiskretsarna ett tag till Så du tänker inte säga? :c "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 19:48 |
|
M4L13
Elev |
27 aug, 2012 19:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! JAG MÅSTE LÄRA MIG MER JAPANSKA NU! FÖRSTÅ MIN IVER OCH GLÄDJE!!! JAG HAR TRE FOLLOWERS PÅ TWITTER OCH ALLA ÄR JAPANER OCH JAG VILL SITTA I TIMMAR OCH BARA LETA RÄTT PÅ ALLA KANJITECKEN SOM JAG HITTILLS INTE LÄRT MIG OCH MITT FINGER HAR FASTNAT PÅ CAAAAAAAAPS! OMGOMGOMG. Vad heter du på Twitter? :3 höhöhö... den dagen den sorgen. Skall nog låta mig vara halvt anonym i kompiskretsarna ett tag till Så du tänker inte säga? :c nooooooo, not this time darling ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 aug, 2012 19:52 |
|
Pixie
Elev |
27 aug, 2012 19:58 |
|
Solkatten
Elev |
Neil Armstrong tog människans första steg på månen år 1969. Eheheh. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 20:01 |
|
Pixie
Elev |
27 aug, 2012 20:02 |
|
Miskel
Elev |
27 aug, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen