@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: Ser det bara överallt.Skrivet av LolFeelings: Gud vad jag är trött på "YOLO", lägg av bara :c Vad är det för fel på Yolo? "Gör det då YOLO" "YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO" Sedan så har Reddit (har inte det) lärt mig att bara idioter säger YOLO, så... :p Men vadå då? Yolo är anledningen till allt Men alltså. Nej. Det är långt ifrån coolt att säga "MEN VAD FAN YOLO!!!! GÖR DET DÅ YOLO!!!! YOLO!!!!" Får även känslan av att alla som försöker bara "o-coola" säger yolo och därför resulterar det att 97% (utom vi 3%) vill inte vara coola. END OF STORY
27 aug, 2012 19:21 |
|
Luna 1
Elev |
27 aug, 2012 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah, ja, det är skit kul x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 19:30 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
27 aug, 2012 19:30 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahah, ja, det är skit kul x'D dock finns det inget värre än; "Omegle couldn't find someone-" YOU HAD ONE JOB OMEGLE. ONE JOB.
Tumblr.
27 aug, 2012 19:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ännu en skoldag avklarad! ... Och bara några tusen kvar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 19:31 |
|
Solkatten
Elev |
Wohoo, två inlägg i rad!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 19:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!
JAG MÅSTE LÄRA MIG MER JAPANSKA NU! FÖRSTÅ MIN IVER OCH GLÄDJE!!! JAG HAR TRE FOLLOWERS PÅ TWITTER OCH ALLA ÄR JAPANER OCH JAG VILL SITTA I TIMMAR OCH BARA LETA RÄTT PÅ ALLA KANJITECKEN SOM JAG HITTILLS INTE LÄRT MIG OCH MITT FINGER HAR FASTNAT PÅ CAAAAAAAAPS! OMGOMGOMG. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 aug, 2012 19:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! JAG MÅSTE LÄRA MIG MER JAPANSKA NU! FÖRSTÅ MIN IVER OCH GLÄDJE!!! JAG HAR TRE FOLLOWERS PÅ TWITTER OCH ALLA ÄR JAPANER OCH JAG VILL SITTA I TIMMAR OCH BARA LETA RÄTT PÅ ALLA KANJITECKEN SOM JAG HITTILLS INTE LÄRT MIG OCH MITT FINGER HAR FASTNAT PÅ CAAAAAAAAPS! OMGOMGOMG. Vad heter du på Twitter? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 19:35 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ännu en skoldag avklarad! ... Och bara några tusen kvar. Aa... Men det kommer bli kul(hoppas jag)!
27 aug, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen