Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 702 703 704 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Så, här är några personer här på som någon gång hjälpt mig eller någonting under min tid på mugglis. Det fattas tyvärr många namn. Den ni som någonsin hjälpt mig här på mugglis och i verkligheten, tack så extremt mycket.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi39.tinypic.com%2F2v0jv3r.jpg


Åh, tack så mycket! Jag blev lite förvånad när jag stog med där, haha, brukar inte bli nämnd så ofta. ^^

Du är jättesnäll du med!
Varsågod. Alla ska väl bli nämnd någon gång och nu var det din tur.

11 mar, 2012 12:01

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


komplimang till Jac!!!

speech!

11 mar, 2012 12:44

EMELESEL
Elev

Avatar

+2


DeathDownAlex: Jag tror att jag såg dig...kaaanske sa jag hej? Vet inte riktigt. Men du verkar som en awesome person iaf
Rumbleroar: Jag tror jag hälsade på dig när min syrra tog ditt namn på sitt lilla block...
Danzi: Tänkte hälsa på dig men jag han inte riktigt, på mugglis är du iaf najs!
Bl0b: Vänta nu...du är den där hufflisen som van fotleken i hufflepuff med Nellie! Du var riktigt najs, även om vi inte han snacka jättemycket ;-)
MadEye Moody: Jag minns inte riktigt vem du var...uggla gärna och påmin mig! xD
Vipratten: Virpratten! Sa du inte nåt om det när vi körde fotleken? Nu kommer jag förevigt att kalla dig det, det namnet var roligare xD
Ellie Lovegood: OMG! Var du där? Har sett dig i forumet lite och så, skulle ha viljat träffa dig. Tror dock inte att jag såg dig där.
Pumpkin99: Dig träffade jag iallafall, jag minns det till och med (tror jag...). Hm...var det du som jag trode bode i grythyttan?
Twix: Jag såg dig! Min syrra kom och baa” Twix är här!” både jag och jan bara ”Var, var, var!?!”
Vi letade efter dig lite, men du typ försvan... Ville verkligen träffa dig, du är ju helt awesome!
cannedcorn: Dig såg jag inte tror jag. Hade gärna velat träffa dig, du verkar najsig på mugglis xD
jessipotter: Tror inte jag såg dig. Man hinner ju inte hälsa på alla. Säg till om jag har fel.
InsperiedPsycho: Vaaaa? Var du på träffen?! Damnit, jag hälsade nog inte på dig! Ville ju träffa dig
Magiska mugglaren: Tror inte att jag såg dig heller. Synd. För jag tror vi har snackat nån gång i nån tråd och det hade vart nice och träffa dig.
jaaaaaaag: Jag tror att jag iallafall hälsade på dig, typ i trappan eller nåt...
DracosTvillingsyster: Visste inte att du var på träffen förens syrran visade mig pappret med alla namnen. Har sett dig i forumet tror jag, hade varit kul att träffa dig xD
SweetSweet: Hm...jag tror att jag hälsade på dig på Gärdet. Minns inte riktigt vem du var, men jag minns att jag inte riktigt visste vem du var förens du sa att du var SweetSweet på mugglis
Piggy: Tror inte att jag såg dig...Varför hälsade jag inte på fler? Skulle ju ha vela träffa alla...
Somnium: Jag tror att jag såg dig på Gärdet, fast bara på håll...
Eshi: Jag tror att jag hälsade på dig...säg om jag har fel. Sen typ försvan alla iväg till McDonalds.
Alice...: Men nu vet jag ju vem du är! Var inte du den där rödhåriga roliga tjejen som jag snackade med på Plattan? xD
Noctum: Var det du som hade de där coola ögonen ovanpå ögonen? I så fall så vet jag vem du var xD Du var ju awesomig!
Annikz: Kul att du kom fram och hälsade på mig! Jag visste att Nea brevvän skulle vara där, men jag hade ingen aning om vem du var. DU VAR AWESOME!
Margaret: jag tror inte jag såg dig D:
Lingonbean: Dig hälsade jag iallafall på Om jag inte minns fel...
Ida S: Jag såg inte dig D:
Ginnyy: OMFG! Var du på träffen?! Du är ju helt supernajsawesome! Varför såg jag inte dig?!
Nymfadora Tonks: Hej...
Sirius Black: Orkar inte skriva till dig. Du vet npg att jag så dig.
hyperion: Riktigt najs att träffa dig igen! Ni måste komma på nästa mugglisträff så vi kan ses igen
jan: Hej.
Hummlesnurr: Var najs och träffas igen!
LolligaLuna: Såg dig några gånger... Du verkar awesome, så synd att jag inte han hälsa på dig xD
Li: Kul att ses igen Även fast jag inte riktigt är säker på att du kände igen mig, haha
Eriskay: Också roligt att träffa igen
Erfa: Han iallafall säga ett litet hej till dig
superman: Jag såg dig på Gärdet. Sen försvan du bara! Det var inte snällt mot lilla mig...
osten: Nice och se dig igen! Du måste komma på nästa örebroträff
Snövinge: Kul att se dig igen också vet inte om du kände igen mig från quidditch-sm, men jag kände igen dig iaf xD
Pixie: Såg inte dig alls...eller jo, kanske. Var det du som stog på bordet?
Katla: Såg inte dig så mycket... På Gärdet så var du ju med slythisarna och sen skulle jag säga hej på partyt, fast det kanska var något hög musik...
Knizzlare: Hoppas du inte tycker att jag verkade tjurig på träffen...
Jag tyckte att jag kände igen dig, fast jag var inte riktigt säker på att det var du. Så jag var lite för feg för att säga hej.
Dobby, a free elf: Jag vet inte om jag minns vem du var...ver det dig vi spelade quidditch med på quidditch-sm förra året? I så fall tror jag att jag såg dig.
GinnyOlivia: Jag tror att jag såg dig när du och Puffsurrare gjorde nån dans eller nåt...eller så var det nån annan.
Hanna A: Jag visste inte att du skulle komma, asnice att du gjorde det! Du måste komma till oss snart igen xD
Draco E: Såg inte dig förens på partyt, och efter. Kul och ses igen :d
Dementoren: Heeeeeej Tora! Det var verkligen kul och träffa dig igen, visste inte att du skulle komma Jag är avundsjuk på din hatt...
ikka: det var verkligen kul att träffa dig! Kul att du kom fram och hälsade Du är ravenclawawesome! Och desutom tror jag det var bra för jan att träffa dig, nu är han kanske inte lika rädd för dig längre...
xD

11 mar, 2012 12:53

Detta inlägg ändrades senast 2012-03-11 kl. 13:00
Antal ändringar: 3

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:

Alice...: Men nu vet jag ju vem du är! Var inte du den där rödhåriga roliga tjejen som jag snackade med på Plattan? xD

Yes, that was me XD det var nice att träffas

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

11 mar, 2012 12:58

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Alice...:
Skrivet av EMELESEL:

Alice...: Men nu vet jag ju vem du är! Var inte du den där rödhåriga roliga tjejen som jag snackade med på Plattan? xD

Yes, that was me XD det var nice att träffas

Japp

11 mar, 2012 12:58

Bl0b
Elev

Avatar


^Tack Får snacka mera på nästa mugglisträff :3

11 mar, 2012 12:59

DeathDownAlex
Elev

Avatar


EMELESEL
Jag tror att vi kanske hälsade... Men jag är osäker. Synd om vi inte gjorde det...

11 mar, 2012 13:00

EMELESEL
Elev

Avatar


^Vet inte riktigt heller...
Hälsade ju på ganska många xD

11 mar, 2012 13:01

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Twix: Jag såg dig! Min syrra kom och baa” Twix är här!” både jag och jan bara ”Var, var, var!?!”
Vi letade efter dig lite, men du typ försvan... Ville verkligen träffa dig, du är ju helt awesome!

Haha xD
Jag vet inte hur du ser ut så jag vet inte om jag såg dig eller inte, tyvärr Men jag skulle gärna velat träffa och snacka med dig! ♥

11 mar, 2012 13:03

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av EMELESEL:
Twix: Jag såg dig! Min syrra kom och baa” Twix är här!” både jag och jan bara ”Var, var, var!?!”
Vi letade efter dig lite, men du typ försvan... Ville verkligen träffa dig, du är ju helt awesome!

Haha xD
Jag vet inte hur du ser ut så jag vet inte om jag såg dig eller inte, tyvärr Men jag skulle gärna velat träffa och snacka med dig! ♥


Öh...jag hade typ en blå I ♥ Mugglis tröja, om det säger dig nåt? xD Typ...blond...

11 mar, 2012 13:04

1 2 3 ... 702 703 704 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.