@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
27 aug, 2012 18:45 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skriv ditt mugglisnamn med fingrarna: Nymfadora Tonks
Skriv ditt mugglisnamn med näsan: Nymfadora Tonks Skriv ditt mugglisnamn med hakan: ngh vcz<xcfdz< fgkn mzx Skriv ditt mugglisnamn med armbågen: << Nyµv vzac xlkffcz< ghlo. n,xc Skriv ditt mugglisnamn med pannan: hyy6t7ujikrtfawew34 6]}y23 Tja det gick ju inte så bra 27 aug, 2012 18:45 |
|
Solkatten
Elev |
Så jag är en tio poängare?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skriv ditt mugglisnamn med fingrarna: Nymfadora Tonks Skriv ditt mugglisnamn med näsan: Nymfadora Tonks Skriv ditt mugglisnamn med hakan: ngh vcz<xcfdz< fgkn mzx Skriv ditt mugglisnamn med armbågen: << Nyµv vzac xlkffcz< ghlo. n,xc Skriv ditt mugglisnamn med pannan: hyy6t7ujikrtfawew34 6]}y23 Tja det gick ju inte så bra Hahahahah xD Det där måste jag också prova ^^ Skriv ditt mugglisnamn med fingrarna: Erica Potter Skriv ditt mugglisnamn med näsan: Erica Potter Skriv ditt mugglisnamn med hakan: dkjcz lölkgtgdf Skriv ditt mugglisnamn med armbågen: erica pottrer Skriv ditt mugglisnamn med pannan: 34e38uidfqwbvo0985534 27 aug, 2012 18:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: Ser det bara överallt.Skrivet av LolFeelings: Gud vad jag är trött på "YOLO", lägg av bara :c Vad är det för fel på Yolo? "Gör det då YOLO" "YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO" Sedan så har Reddit (har inte det) lärt mig att bara idioter säger YOLO, så... :p Men vadå då? Yolo är anledningen till allt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 18:51 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu ska jag äta fisk!
27 aug, 2012 18:55 |
|
M4L13
Elev |
jag är så trööööööööööötttttt och jag vill ha chokladpaaaaaaaaaj :C
ska se om jag kan blanda ihop nåt klegg som jag kan ha till en paj xC
27 aug, 2012 18:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
27 aug, 2012 19:05 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar Omegle
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 19:05 |
|
scarhead
Lärare |
damnit tror jag är på väg på att bli sjuk, men jag måste vara frisk den 7 för jag ska ta ett tåg till Stockholm. :c
27 aug, 2012 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen