@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
27 aug, 2012 16:51 |
|
EmahS
Elev |
Gissar att det blir Spaghetti & Köttfärssås idag.
Brorsan lagar mat, så. Det är hans paradrätt. alla dagar i veckan.. buhu
27 aug, 2012 16:51 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 16:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Aha, okej.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Hur låter de då? lolSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Hm, jag har en helt vanlig guldhamster som är ganska lugn av sig (har dock förmågan att gnaga på gallret mitt i natten) så det är nog det. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: ...WAIT.Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___. Låter hamstrar? Min hamster är tyst som in i spaghetti. Men det kanske beror på. Jag har två ryska dvärghamstrar som slåss ibland, och den ena är väldigt hyper så de låter en hel del xD Aha. Ja, jag har inte hört hamstrar låta förr faktiskt, jag antar att de låter mest när de slåss typ xD Allt jag kan komma på är sådant här "Hyaaaaa"-ninja-ljud. Typ... "pliiip" XD Jag har fått kanske åtta. owO Tänker du fortfarande säga att du inte är populär här? 27 aug, 2012 16:56 |
|
M4L13
Elev |
ok låt oss gå igenom det här...
När jag inte är trött, då harjag inget och göra och får sova när jag vill und stuff men när jag ÄR trött så har jag 769584397846 saker att göra och jag får inte alls sova utan ska göra allt annat som finns och vara vaken tills jag svimmar? fuck logic '-'
27 aug, 2012 16:59 |
|
ronnyponny
Elev |
Jag tycker att alla som ser detta inlägget ska offra 3 minuter till att lyssna på min kusins grymma lååååt!!
27 aug, 2012 17:09 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som tycker att låten Starships är rätt så ... random? x'D ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 17:14 |
|
joel9324
Elev |
27 aug, 2012 17:16 |
|
Solkatten
Elev |
Yey, på engelska timmarna ska vi kolla på Extra
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 17:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
WOOHOOOO! Jag har bara tweeeeeeetat fyra gånger när min första fooooolloweeeeeer kommer - FRÅN JAPAN! WHOOOOP WHOOOOOP!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 aug, 2012 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen