@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
oh, glömde min so-bok -.-
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 aug, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Hur låter de då? lolSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Hm, jag har en helt vanlig guldhamster som är ganska lugn av sig (har dock förmågan att gnaga på gallret mitt i natten) så det är nog det. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: ...WAIT.Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___. Låter hamstrar? Min hamster är tyst som in i spaghetti. Men det kanske beror på. Jag har två ryska dvärghamstrar som slåss ibland, och den ena är väldigt hyper så de låter en hel del xD Aha. Ja, jag har inte hört hamstrar låta förr faktiskt, jag antar att de låter mest när de slåss typ xD Allt jag kan komma på är sådant här "Hyaaaaa"-ninja-ljud. Typ... "pliiip" XD 27 aug, 2012 16:31 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skicka eller inte skicka? Mitt hjärta slår dubbelt så snabbt nu och jag svettas som bara den. Kan knappt andas. Ska jag skicka meddelandet? Vet inte vad du pratar om, MEN JAAA ![]()
27 aug, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Skicka eller inte skicka? Mitt hjärta slår dubbelt så snabbt nu och jag svettas som bara den. Kan knappt andas. Ska jag skicka meddelandet? Vet inte vad du pratar om, MEN JAAA Haha, jag har skickat det igår 27 aug, 2012 16:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tvilling: Aningen deppig för att alla är så mycket bättre än mig på att skaffa vänner e.e Samma här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 16:33 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tvilling: Aningen deppig för att alla är så mycket bättre än mig på att skaffa vänner e.e Samma här. Och min vän har typ sååå enkelt för sig att skaffa vänner, trots att jag tycker att jag typ är mer .. vänskapsfull än henne.. .-. ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 aug, 2012 16:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Omg, har fått 48 tummar idag+igår kväll o: OMG
speech! 27 aug, 2012 16:37 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aha, okej.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Hur låter de då? lolSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Hm, jag har en helt vanlig guldhamster som är ganska lugn av sig (har dock förmågan att gnaga på gallret mitt i natten) så det är nog det. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: ...WAIT.Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___. Låter hamstrar? Min hamster är tyst som in i spaghetti. Men det kanske beror på. Jag har två ryska dvärghamstrar som slåss ibland, och den ena är väldigt hyper så de låter en hel del xD Aha. Ja, jag har inte hört hamstrar låta förr faktiskt, jag antar att de låter mest när de slåss typ xD Allt jag kan komma på är sådant här "Hyaaaaa"-ninja-ljud. Typ... "pliiip" XD
27 aug, 2012 16:37 |
|
Tvilling
Elev |
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 aug, 2012 16:42 |
|
Solkatten
Elev |
Vad betyder alla de här c: :c :C etc. ?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen