@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
27 aug, 2012 15:55 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag upptäckte det först nu I believe you. x)
27 aug, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___.
27 aug, 2012 15:56 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 27 aug, 2012 16:03 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: ...WAIT.Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___. Låter hamstrar? Min hamster är tyst som in i spaghetti. Men det kanske beror på.
27 aug, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: ...WAIT.Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___. Låter hamstrar? Min hamster är tyst som in i spaghetti. Men det kanske beror på. Jag har två ryska dvärghamstrar som slåss ibland, och den ena är väldigt hyper så de låter en hel del xD 27 aug, 2012 16:08 |
|
Conflate
Elev |
Mitt liv just nu: Grått och regnigt, sitter inne med iPaden i knäet och har insett att glass är min nya drog.
Wehey.
27 aug, 2012 16:15 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hm, jag har en helt vanlig guldhamster som är ganska lugn av sig (har dock förmågan att gnaga på gallret mitt i natten) så det är nog det.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: ...WAIT.Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___. Låter hamstrar? Min hamster är tyst som in i spaghetti. Men det kanske beror på. Jag har två ryska dvärghamstrar som slåss ibland, och den ena är väldigt hyper så de låter en hel del xD
27 aug, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Hm, jag har en helt vanlig guldhamster som är ganska lugn av sig (har dock förmågan att gnaga på gallret mitt i natten) så det är nog det. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: ...WAIT.Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___. Låter hamstrar? Min hamster är tyst som in i spaghetti. Men det kanske beror på. Jag har två ryska dvärghamstrar som slåss ibland, och den ena är väldigt hyper så de låter en hel del xD Aha. Ja, jag har inte hört hamstrar låta förr faktiskt, jag antar att de låter mest när de slåss typ xD 27 aug, 2012 16:19 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur låter de då? lolSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Hm, jag har en helt vanlig guldhamster som är ganska lugn av sig (har dock förmågan att gnaga på gallret mitt i natten) så det är nog det. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: ...WAIT.Jag tackar tysken för att ha förstört mitt liv. Här sitter jag, så lättskrämd som jag är, tittar på dokumentär om Slenderman och blir rädd varje gång mina hamstrar låter .___. Låter hamstrar? Min hamster är tyst som in i spaghetti. Men det kanske beror på. Jag har två ryska dvärghamstrar som slåss ibland, och den ena är väldigt hyper så de låter en hel del xD Aha. Ja, jag har inte hört hamstrar låta förr faktiskt, jag antar att de låter mest när de slåss typ xD Allt jag kan komma på är sådant här "Hyaaaaa"-ninja-ljud.
27 aug, 2012 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen