@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
suck. Jobba på helt nytt ställe. Hittar inte o känner inte kunderna. Ångest.
27 aug, 2012 12:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
27 aug, 2012 12:45 |
|
GinnyOlivia
Elev |
27 aug, 2012 12:59 |
|
EmahS
Elev |
27 aug, 2012 13:31 |
|
LolFeelings
Elev |
Alltså... loggbok. Så här ser den ut.
Man kan designa den hur man vill. Jag skulle vilja skriva upp ett vanligt papper, med en Wheatley (han är så cool att jag måste ha honom på min loggbok) i högra, nedre hörnet. MEN MIN WORDPAD KAN INTE MÄTA SIDOR så jag vet inte vart gränsen går. Är det någon som vet hur jag ska göra?
27 aug, 2012 13:41 |
|
MizzNina
Elev |
"Du har för närvarande plats 320 i kön"
Oh HELL NO!!! Ursh jag hatar verkligen telefonköer. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 aug, 2012 13:41 |
|
Celebikai
Elev |
27 aug, 2012 13:57 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag gick på första dagen i skolan idag!
27 aug, 2012 13:59 |
|
Ginny00
Elev |
Min förmiddag i skolan gick överraskande bra.
JAG HAR EN HEL TIMMES HÅLTIMME Däremot så är mitt skåp på nedersta våningen, OCH, jag har inte fått den, för nyckeln var inte inlämnad. Men tack, liksom. Nu har alla skåp utom jag och en annan kille i klassen.. 27 aug, 2012 14:24 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på att spela Sims. Det verkar vara en bra dag för det .___.
27 aug, 2012 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen