Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om jag tar bort min användare och vill göra ny, ska den heta Direktör Jonson eller Direktör Pixen? X) Skrivet av Borttagen: För all del, Direktör Jonson! Skrivet av Borttagen: Tack detsamma, sir Pipen. Skrivet av Borttagen: Så, här är några personer här på som någon gång hjälpt mig eller någonting under min tid på mugglis. Det fattas tyvärr många namn. Den ni som någonsin hjälpt mig här på mugglis och i verkligheten, tack så extremt mycket. Du är cool. :3 11 mar, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ställ inte så svåra frågor. ;w;Skrivet av Borttagen: Om jag tar bort min användare och vill göra ny, ska den heta Direktör Jonson eller Direktör Pixen? X) Skrivet av Borttagen: För all del, Direktör Jonson! Skrivet av Borttagen: Tack detsamma, sir Pipen. Skrivet av Borttagen: Så, här är några personer här på som någon gång hjälpt mig eller någonting under min tid på mugglis. Det fattas tyvärr många namn. Den ni som någonsin hjälpt mig här på mugglis och i verkligheten, tack så extremt mycket. Du är cool. :3 11 mar, 2012 00:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, då blir det Direktör Pixen om jag nu skulle behöva ta bort. X) Skrivet av Borttagen: Ställ inte så svåra frågor. ;w; Skrivet av Borttagen: Om jag tar bort min användare och vill göra ny, ska den heta Direktör Jonson eller Direktör Pixen? X) Skrivet av Borttagen: För all del, Direktör Jonson! Skrivet av Borttagen: Tack detsamma, sir Pipen. Skrivet av Borttagen: Så, här är några personer här på som någon gång hjälpt mig eller någonting under min tid på mugglis. Det fattas tyvärr många namn. Den ni som någonsin hjälpt mig här på mugglis och i verkligheten, tack så extremt mycket. Du är cool. :3 11 mar, 2012 00:58 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mugglisar man aldrig glömmer: Twix Jac LoonyMe linnvendela Ultramannen HarryFreakingPotter LeeGordan Ultramannen scarhead ginny_ginny joel9324 Alice... Celebikai §irius Ginny00 Luna 1 Knizzlare Erica Potter mine avifors Ida S GinnyOlivia accioron childhoodlight Optic Kintsugi expelliarmus AlvaRawenclaw LOVE YAH GUYS! ♥ Tack tack! Det betyder jätte mycket! Love you toooooo!
11 mar, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så, här är några personer här på som någon gång hjälpt mig eller någonting under min tid på mugglis. Det fattas tyvärr många namn. Den ni som någonsin hjälpt mig här på mugglis och i verkligheten, tack så extremt mycket. Åh, tack så mycket! Jag blev lite förvånad när jag stog med där, haha, brukar inte bli nämnd så ofta. ^^ Du är jättesnäll du med! 11 mar, 2012 10:51 |
|
ikka
Elev |
KOMPLIMANGBOMB FRÅN MUGGLISTRÄFFEN!
(jag lovar att jag glömt någon, påminn mig gärna isf - jag blir bara glad av att höra om folk kommer ihåg mig!) Enchanted, superman, Annikz, Ginnyy, Danzi & Optic: Tack för det superba middagssällskapet! Ni är alla grymt awesome & jag hoppas att vi träffas igen snart (vi like måste göra det ju!). ♥ MonsterCookie, miyuki, si_tonks, Snövinge & avifors är alltid riktig awesome att träffa hyperion, InspiredPsycho, Vipratten, .:Ellinor_Weasley:. & Josefin_Weasley är några människor som jag aldrig träffat förut men som verkar vara helt pure awesome! 8D ♥ EMELESEL, jan, linnvendela, kinshaw, crimsonflikkah, cannedcorn, Maharajah, Ajnos MörtsgrebIda S & Lisen563 förtjänar en jättekram för att jag inte pratade så mycket som jag borde gjort med er. :c ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 mar, 2012 11:00 |
|
EMELESEL
Elev |
ikka: En jättekram på dig också! Kunde inte riktigt snacka med alla (vi var ju ganska många...) men jag han iallafall hälsa på dig lite (även om det var du som hälsade på mig...)
Hade tänkt göra en typ liknande grej men jag minns inte riktigt vem som var vem som jag snackade med precis... Glömde ju att hälsa på massor av awesome mugglisar! D: 11 mar, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Lizzie Lovegood ;; Tack så sjukt mycket. Du är bäst ! ♥
11 mar, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
11 mar, 2012 11:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
Komplimang till alla fina som var på träffen, det var härligt att ni kom dit och var nöjda osv
without something there is no nothing 11 mar, 2012 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen