Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Eftersom jag tydligen startade någon debatt tog jag bort mitt inlägg. Fine. Jag vet inte om jag har det men jag vet att jag inte mår bra, och man behöver inte ha nått en viss ålder för att veta att något är fel.
*tänker inte blandas in i diskussionen* 10 okt, 2012 15:52 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Jag vill bara död. Slippa skolan, slippa allt. Slippa idioter som inte fattar mig så känner jag också ibland men livet är ju inte bara dåligt Nästan bara. Om du vill prata så finns jag
10 okt, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Eftersom jag tydligen startade någon debatt tog jag bort mitt inlägg. Fine. Jag vet inte om jag har det men jag vet att jag inte mår bra, och man behöver inte ha nått en viss ålder för att veta att något är fel. *tänker inte blandas in i diskussionen* På tal om lite det som var kärnan i diskussionen - Har du pratat med någon om det? Och - jag håller med dig. 10 okt, 2012 16:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Eftersom jag tydligen startade någon debatt tog jag bort mitt inlägg. Fine. Jag vet inte om jag har det men jag vet att jag inte mår bra, och man behöver inte ha nått en viss ålder för att veta att något är fel. *tänker inte blandas in i diskussionen* På tal om lite det som var kärnan i diskussionen - Har du pratat med någon om det? Och - jag håller med dig. Med några vänner här har jag pratat. 10 okt, 2012 16:39 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Jag vill bara död. Slippa skolan, slippa allt. Slippa idioter som inte fattar mig så känner jag också ibland men livet är ju inte bara dåligt Nästan bara. Om du vill prata så finns jag Gärna. Jag skickar ett meddelande Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 okt, 2012 21:36 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Jag vill bara död. Slippa skolan, slippa allt. Slippa idioter som inte fattar mig så känner jag också ibland men livet är ju inte bara dåligt Nästan bara. Om du vill prata så finns jag Gärna. Jag skickar ett meddelande jag ska jöra mitt bästa för att hjälpa dig
10 okt, 2012 21:38 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Jag vill bara död. Slippa skolan, slippa allt. Slippa idioter som inte fattar mig så känner jag också ibland men livet är ju inte bara dåligt Nästan bara. Om du vill prata så finns jag Gärna. Jag skickar ett meddelande jag ska jöra mitt bästa för att hjälpa dig TAck Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 okt, 2012 21:40 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av LucyMalfoy: Jag vill bara död. Slippa skolan, slippa allt. Slippa idioter som inte fattar mig så känner jag också ibland men livet är ju inte bara dåligt Nästan bara. Om du vill prata så finns jag Gärna. Jag skickar ett meddelande jag ska jöra mitt bästa för att hjälpa dig TAck de är alltid kul att kunna hjälpa till om någon behöver de
10 okt, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Mamma dum.
På henne låter det som att jag har blivit sämre sedan jag började Med mugglis FEL, MAMMA!!!!! 10 okt, 2012 21:46 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Jag är orolig för att jag är med fel kompisar! jag vill absolut inte förlora min aldra bästa vän men mina nya kompisar är så roliga att vara med men jag saknar verkligen min bästis.
10 okt, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen