One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Katla: jag vet ahhuuhh men alltså jag tycker inte om deras musik över huvud taget, om det är någon tröst? fast denna var en av de sämsta ok sorry jag går och gräver ner mig nu hohoho du är random as always 20 sep, 2012 17:34 |
|
scarhead
Lärare |
aaaaAAAAAAH LIVE WHILE WE'RE YOUNG
SCREAMING AAAAAAH AWESOME AND LYRICS AND MUSIC OCH BOYS OCH DE SKRATTAR OCH HAR KUL OCH AAAAAAH LYRIC LET’S GO CRAZY, CRAZY, CRAZY TILL WE SEE THE SUN I KNOW WE ONLY MET BUT LET’S PRETEND ITS LOVE AND NEVER NEVER NEVER STOP FOR ANYONE TONIGHT LET’S GET SOME AND LIVE WHILE WE’RE YOUNG AND GIRL, YOU AND I WE’RE ‘BOUT TO MAKE SOME MEMORIES TONIGHT AND SHIRTLESS NIALL AND HARRY'S VOICE OH GOD AND LOUIS I LOVE YOU KAY FORGET EVERYTHING I'VE SAID I LOVE YOU YOU'LL ALWAYS BE MY BABY BUT NIALL NIALL YOUR VOICE I THINK I'LL START TO CRY SOON I JUST YOU'RE THE MOST PERF- ANJDIDHE NDEIEJHFKJRENTRJT JRRNEJE4N JAG KOMMER GRÅTA SNART AAAAAAH I'M NORMAL OKAY FÖRLÅT NIALL'S SOLO KOM PÅ BUT OH GOD BABY YOUR VOICE IS SO SEXY AND RASPY AND EVERYTHING AND I LOVE YOU YOU'RE MY LEPRECHAUN YOU'LL ALWAYS BE MY LEPRECHAUN? OK? YES OK BBY AS I SAID, I'M TOTALLY NORMAL 20 sep, 2012 18:50 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hann inte se den, buhu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 sep, 2012 19:01 |
|
Neeyum
Elev |
MEN DEN ÄR JU UTE GOGOGOGO 20 sep, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
scarhead: OH FUCK YEAH YOU SAY EVERYTHING I'M THINKING!
20 sep, 2012 19:10 |
|
Pixie
Elev |
20 sep, 2012 19:18 |
|
scarhead
Lärare |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() JAG ÄR LYCKLIG edit: gick och skrek i min kudde nyss DET ÄR BARA ONE DIRECTION SOM GÖR SÅ JAG KÄNNER MIG SÅHÄR 20 sep, 2012 19:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-20 kl. 19:30
|
|
joel9324
Elev |
okej deras nya låt är skitbra
Jag ska vara så awesome att lägga upp låten på YouTube och skriva nedladdningslänk i beskrivningen
20 sep, 2012 19:29 |
|
Pixie
Elev |
MIN DASH ÄR HELT ÖVERFULL MED LWWY OCH JAG HJÄLPER TILL ASDFGH ÄR SÅ GLAD EHEH MIN SIGNATUR ÄR LITE FULARE NU, MEN VAR TVUNGEN!!
20 sep, 2012 19:31 |
|
Solkatten
Elev |
Oh. My. God. I LOVE IT!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 sep, 2012 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen