@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag går till tre varje dag. Tvåorna slutar tre på måndagar... Fast fredagar ett Jag går i skolan till 3 idag ![]()
27 aug, 2012 08:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Varje dag???Skrivet av Borttagen: Jag går till tre varje dag. Tvåorna slutar tre på måndagar... Fast fredagar ett Jag går i skolan till 3 idag Jag går till 3 två dagar. Än så länge. Mitt schema är inte bestämt än 27 aug, 2012 08:11 |
|
Borttagen
|
Sovmorgon och så går jag upp kl 7... Hmm.
Wellwell. Jag har nyheter för Hanna & Bard, så kanske ska till skolan tidigare ändå 27 aug, 2012 08:12 |
|
Solkatten
Elev |
Bussen går 8:50 och jag börjar 9:20 :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 08:27 |
|
Borttagen
|
Hitta precis jätte många bilder på mig själv på Google maps, hahahhahaha...
27 aug, 2012 08:46 |
|
GinnyOlivia
Elev |
27 aug, 2012 08:59 |
|
Conflate
Elev |
Eheheh, nu ska jag nörda youtube för att jag inte har något att göra. Sedan ska jag äta en glass.
It's my laaajff
27 aug, 2012 09:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag går i skolan till 3 idag Jag "går till" 16.30 varje dag. Eller jobbar rättare sagt
27 aug, 2012 10:03 |
|
Tvilling
Elev |
Pyttipanna till lunch today o.o
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 aug, 2012 10:21 |
|
Conflate
Elev |
27 aug, 2012 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen