@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
26 aug, 2012 22:54 |
|
Ginny00
Elev |
Jooo 26 aug, 2012 22:54 |
|
Miskel
Elev |
26 aug, 2012 23:20 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Tuggrus: De sitter på handen och är där för att hjälpa till i vardagslivet. Alla fingrar förutom tummen då som inte fyller någon annan funktion än att trycka på space-tangenten och trycka på smartphonen med. Annars är tummen helt jävla värdelös. Well, hade du ingen tumme hade det varit väldigt svårt att äta och dricka... Det hade också varit rätt jobbigt att lyfta upp saker, så du borde vara rätt tacksam för att du har en tumme
26 aug, 2012 23:39 |
|
joel9324
Elev |
27 aug, 2012 06:32 |
|
Miskel
Elev |
27 aug, 2012 06:56 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 27 aug, 2012 07:17 |
|
Tvilling
Elev |
Dags att dra to da school
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 aug, 2012 07:57 |
|
Borttagen
|
Alltså jag ville ju gå till skolan idag och sen bara blev jag sjuk helt plötsligt och jag bara "va?!"
27 aug, 2012 08:07 |
|
Borttagen
|
Jag går i skolan till 3 idag
27 aug, 2012 08:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen