@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
26 aug, 2012 14:10 |
|
Seriously
Elev |
Jag ska på läger imorgon. Ska bli jättekul att spendera massor av tid med min gymnasieklass!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 26 aug, 2012 14:11 |
|
EmahS
Elev |
Idag är mina planer att göra... Ingenting.
Nu blir det en filt, fåtöljen, Kvarteret Skatan Reser Till Laholm och kanske lite kladdkaka sen. åh mys efter en lång dag igår, och en chock över att jag var jävligt nära att krocka med en älg.
26 aug, 2012 14:14 |
|
Pixie
Elev |
uuuuuh är sjuk :c men ska till skolan ändå imorrn, och aah, för jag ska klippa mina slitna toppar efter skolan, och på tisdag ska jag färga håret extreme blonde
26 aug, 2012 14:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har i princip träning från 26.45-21.00 ikväll
Hej 26 aug, 2012 14:23 |
|
Celebikai
Elev |
26 aug, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Jag har tusenmiljonermiljarder saker att göra men ligger bara framför datorn och orkar inte göra nånting ^^
26 aug, 2012 14:28 |
|
t i l d a
Elev |
26 aug, 2012 14:28 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Den är jättebra, men det är lite jobbigt med dom engelska måtten bara. Typ ounce och punds och Farenheit, fast man kan ju googla på det. Ja, klart man kan ^^ Jag är rätt van också, jag har många amerikanska vänner =) Ush, jag hatar att gråta! (Dvs hacka lök) Igår när ja skulle hacka lök så tog jag på mig simmglasögon, det funkade jätte bra! ![]()
26 aug, 2012 14:33 |
|
Tonkss
Elev |
26 aug, 2012 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen