@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Föresten betyder Afturelding något? Jag har tänkt jätte länge att det står på svengelsa, så att det egentligen står Afterfiering. (asså efter eldat) Fast nu kom jag på att det stämmer nog inte.. Hehe.. Haar jag rätt? Haha, nej, det är inte riktigt rätt, det är isländska för gryning ^^ Haha... Oj, jag hade jättefel... xD Min kompis kan islänska det är jätte vackert. ♥ Kan Islänska eller har du slått upp det på typ googleöversätt? Haha, men det var en god gissning! Nej, jag kan inte isländska. Men jag har ridit i hela mitt liv, och väldigt många islandshästar har passerat. Jag tyckte alltid att de hade så fina namn, så i många, många år har jag kollat på en sida som har massor av namn till islandshästar när jag ska leta efteranvändarnamn, och Afturelding är helt enkelt ett sådant som fastnat och som jag använder på väldigt många sidor =) ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:54 |
|
madeleinegranger
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skickar blåbär via datorn till bästa madeleinegranger för hon förtjärnar det hihi ♥ Hoppas du inte vart ännu mer sugen nu Åh tack så hemskt mycket!!! Gulligt av dig! Jag skickar dig en stor kram via datorn! ![]()
26 aug, 2012 13:56 |
|
Tvilling
Elev |
Ska ta en tur ut i den friska luften, istället för att sitta inne hela dagen x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 aug, 2012 13:56 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Haha, men det var en god gissning! Nej, jag kan inte isländska. Men jag har ridit i hela mitt liv, och väldigt många islandshästar har passerat. Jag tyckte alltid att de hade så fina namn, så i många, många år har jag kollat på en sida som har massor av namn till islandshästar när jag ska leta efteranvändarnamn, och Afturelding är helt enkelt ett sådant som fastnat och som jag använder på väldigt många sidor =) Nu ska jag laga mat ur min "The unofficial Harry Potter coookbook! xD Det blir Mollys Meatsballs with onionsauce. ![]()
26 aug, 2012 14:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 14:02
|
|
Afturelding
Elev |
26 aug, 2012 14:01 |
|
MissWentz
Elev |
Den är jättebra, men det är lite jobbigt med dom engelska måtten bara. Typ ounce och punds och Farenheit, fast man kan ju googla på det. ![]()
26 aug, 2012 14:03 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Den är jättebra, men det är lite jobbigt med dom engelska måtten bara. Typ ounce och punds och Farenheit, fast man kan ju googla på det. Ja, klart man kan ^^ Jag är rätt van också, jag har många amerikanska vänner =) ![]() ![]()
26 aug, 2012 14:06 |
|
Celebikai
Elev |
26 aug, 2012 14:06 |
|
Tvilling
Elev |
oh gosh. Hann precis gå en bit i skogen innan det började ösregna och nästan hagla och jag sprang in igen.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 aug, 2012 14:09 |
|
EmahS
Elev |
26 aug, 2012 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen