@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Nej, det har jag en man till OMG, jag måste skaffa en man! xD Vad brukar du baka då? Bröd? Haha, de är väldigt praktiska och kräver rätt lite bara de får spela TV-spel ^^ Jag bakade bröd i början av veckan Jag har precis fått min hemkunskaps bok! Så den ska ja laga en massa mat ur. +Vi får kanske behålla den når vi år ut 9:an, det är helt underbart! X) ![]()
26 aug, 2012 13:31 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Nej, det har jag en man till OMG, jag måste skaffa en man! xD Vad brukar du baka då? Bröd? Haha, de är väldigt praktiska och kräver rätt lite bara de får spela TV-spel ^^ Jag bakade bröd i början av veckan Jag har precis fått min hemkunskaps bok! Så den ska ja laga en massa mat ur. +Vi får kanske behålla den når vi år ut 9:an, det är helt underbart! X) Jag är en levande receptbok, du kan alltid be mig om råd om du vill ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:33 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Nej, det har jag en man till OMG, jag måste skaffa en man! xD Vad brukar du baka då? Bröd? Haha, de är väldigt praktiska och kräver rätt lite bara de får spela TV-spel ^^ Jag bakade bröd i början av veckan Jag har precis fått min hemkunskaps bok! Så den ska ja laga en massa mat ur. +Vi får kanske behålla den når vi år ut 9:an, det är helt underbart! X) Jag är en levande receptbok, du kan alltid be mig om råd om du vill Det ska jag komma ihåg! Så om man ska skriva ner ett recept i Hkkn så kan jag ju alltid skriva "fråga Afturelding". xD ![]()
26 aug, 2012 13:36 |
|
Pixie
Elev |
26 aug, 2012 13:37 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Nej, det har jag en man till OMG, jag måste skaffa en man! xD Vad brukar du baka då? Bröd? Haha, de är väldigt praktiska och kräver rätt lite bara de får spela TV-spel ^^ Jag bakade bröd i början av veckan Jag har precis fått min hemkunskaps bok! Så den ska ja laga en massa mat ur. +Vi får kanske behålla den når vi år ut 9:an, det är helt underbart! X) Jag är en levande receptbok, du kan alltid be mig om råd om du vill Det ska jag komma ihåg! Så om man ska skriva ner ett recept i Hkkn så kan jag ju alltid skriva "fråga Afturelding". xD Hahaha xD Ja, gör det för alll del, vet inte om du får godkänt på det bara xD Men jag har lärt mig att ofta ska man inte göra precis som det står i böckerna, alla har sin egen stil när det kommer till matlagning och bakning, det gäller bara att hitta den ^^ ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:39 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Nej, det har jag en man till OMG, jag måste skaffa en man! xD Vad brukar du baka då? Bröd? Haha, de är väldigt praktiska och kräver rätt lite bara de får spela TV-spel ^^ Jag bakade bröd i början av veckan Jag har precis fått min hemkunskaps bok! Så den ska ja laga en massa mat ur. +Vi får kanske behålla den når vi år ut 9:an, det är helt underbart! X) Jag är en levande receptbok, du kan alltid be mig om råd om du vill Det ska jag komma ihåg! Så om man ska skriva ner ett recept i Hkkn så kan jag ju alltid skriva "fråga Afturelding". xD Hahaha xD Ja, gör det för alll del, vet inte om du får godkänt på det bara xD Men jag har lärt mig att ofta ska man inte göra precis som det står i böckerna, alla har sin egen stil när det kommer till matlagning och bakning, det gäller bara att hitta den ^^ Jo, det stämmer nog. xD Föresten betyder Afturelding något? Jag har tänkt jätte länge att det står på svengelsa, så att det egentligen står Afterfiering. (asså efter eldat) Fast nu kom jag på att det stämmer nog inte.. Hehe.. Haar jag rätt? ![]()
26 aug, 2012 13:43 |
|
Ginny00
Elev |
Jag upptäckte nu att i låten Charlie Brown så sjunger de;
"when they smashed my heart into smithereens" Men jag har alltid trott och varit hundraprocentigt säker på att det är "when they smashed my heart into slytherin" Nej då. Inte nördig alls, nej då.. 26 aug, 2012 13:45 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Föresten betyder Afturelding något? Jag har tänkt jätte länge att det står på svengelsa, så att det egentligen står Afterfiering. (asså efter eldat) Fast nu kom jag på att det stämmer nog inte.. Hehe.. Haar jag rätt? Haha, nej, det är inte riktigt rätt, det är isländska för gryning ^^ ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:48 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Föresten betyder Afturelding något? Jag har tänkt jätte länge att det står på svengelsa, så att det egentligen står Afterfiering. (asså efter eldat) Fast nu kom jag på att det stämmer nog inte.. Hehe.. Haar jag rätt? Haha, nej, det är inte riktigt rätt, det är isländska för gryning ^^ Haha... Oj, jag hade jättefel... xD Min kompis kan islänska det är jätte vackert. ♥ Kan Islänska eller har du slått upp det på typ googleöversätt? ![]()
26 aug, 2012 13:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag är med på TRE topplistor!!!!!
Hej 26 aug, 2012 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen