@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Vad kul! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är du där? Skrivet av Borttagen: No 0.0 Inte för att jag tror att nån gör det, men ändå Aa, jag tävlar inte men min kompis gör! Aa, egentligen är hon ett år för ung, men hon och en annan fick vara med för att fylla ut en fyra, men de hade så Bea tider så de får/fick köra dubbel och singel också! Vart är det? 26 aug, 2012 13:08 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Jag insåg nyss att jag fått 20 tummar på en vecka. Tycker ni verkligen att jag skriver så bra? *rodnar lätt* Jadå, dom förtjärnar du! Tihi ^^ Tack! Då lovar jag att fortsätta på samma sätt Såbra! Du kommer ju in på topp listan om du fortätter i denhär takten. xD Får sikta på det! Bra mål att ha liksom. Försöka skriva så bra inlägg på mugglis att jag blir berömd. Det är ju också en form av kändisskap Jag kan vara din livvakt när alla fansen kommer och är helt galna! xD Bra! Jag vill inte bli utsatt för Mugglispaparazzior O_O OMG! Det kommer att stå en massa om dig i Mugglisskvallertidningar! fast då kommer jag vara där och "tyvärr Afturelding kan inte svara just nu hon öhmm diskar!" fast du egentligen står brevid mig! Thihi... x3 ![]()
26 aug, 2012 13:09 |
|
Tvilling
Elev |
oh, kom just på att jag har so-läxa o.o
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 aug, 2012 13:11 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Vad kul! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är du där? Skrivet av Borttagen: No 0.0 Inte för att jag tror att nån gör det, men ändå Aa, jag tävlar inte men min kompis gör! Aa, egentligen är hon ett år för ung, men hon och en annan fick vara med för att fylla ut en fyra, men de hade så Bea tider så de får/fick köra dubbel och singel också! Vart är det? Stockholm, Farsta...
26 aug, 2012 13:11 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Jag insåg nyss att jag fått 20 tummar på en vecka. Tycker ni verkligen att jag skriver så bra? *rodnar lätt* Jadå, dom förtjärnar du! Tihi ^^ Tack! Då lovar jag att fortsätta på samma sätt Såbra! Du kommer ju in på topp listan om du fortätter i denhär takten. xD Får sikta på det! Bra mål att ha liksom. Försöka skriva så bra inlägg på mugglis att jag blir berömd. Det är ju också en form av kändisskap Jag kan vara din livvakt när alla fansen kommer och är helt galna! xD Bra! Jag vill inte bli utsatt för Mugglispaparazzior O_O OMG! Det kommer att stå en massa om dig i Mugglisskvallertidningar! fast då kommer jag vara där och "tyvärr Afturelding kan inte svara just nu hon öhmm diskar!" fast du egentligen står brevid mig! Thihi... x3 Säg att jag bakar istället, diskar gör jag aldrig och då kommer de inte tro mig ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Aha...Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Vad kul! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är du där? Skrivet av Borttagen: No 0.0 Inte för att jag tror att nån gör det, men ändå Aa, jag tävlar inte men min kompis gör! Aa, egentligen är hon ett år för ung, men hon och en annan fick vara med för att fylla ut en fyra, men de hade så Bea tider så de får/fick köra dubbel och singel också! Vart är det? Stockholm, Farsta... Lite *harkel* långt från mig... 26 aug, 2012 13:12 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Jag insåg nyss att jag fått 20 tummar på en vecka. Tycker ni verkligen att jag skriver så bra? *rodnar lätt* Jadå, dom förtjärnar du! Tihi ^^ Tack! Då lovar jag att fortsätta på samma sätt Såbra! Du kommer ju in på topp listan om du fortätter i denhär takten. xD Får sikta på det! Bra mål att ha liksom. Försöka skriva så bra inlägg på mugglis att jag blir berömd. Det är ju också en form av kändisskap Jag kan vara din livvakt när alla fansen kommer och är helt galna! xD Bra! Jag vill inte bli utsatt för Mugglispaparazzior O_O OMG! Det kommer att stå en massa om dig i Mugglisskvallertidningar! fast då kommer jag vara där och "tyvärr Afturelding kan inte svara just nu hon öhmm diskar!" fast du egentligen står brevid mig! Thihi... x3 Säg att jag bakar istället, diskar gör jag aldrig och då kommer de inte tro mig Baka är sååå mysigt! :3 Men lilla Afturelding, diskar du inte efter att du har bakat? xD ![]()
26 aug, 2012 13:14 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Jag insåg nyss att jag fått 20 tummar på en vecka. Tycker ni verkligen att jag skriver så bra? *rodnar lätt* Jadå, dom förtjärnar du! Tihi ^^ Tack! Då lovar jag att fortsätta på samma sätt Såbra! Du kommer ju in på topp listan om du fortätter i denhär takten. xD Får sikta på det! Bra mål att ha liksom. Försöka skriva så bra inlägg på mugglis att jag blir berömd. Det är ju också en form av kändisskap Jag kan vara din livvakt när alla fansen kommer och är helt galna! xD Bra! Jag vill inte bli utsatt för Mugglispaparazzior O_O OMG! Det kommer att stå en massa om dig i Mugglisskvallertidningar! fast då kommer jag vara där och "tyvärr Afturelding kan inte svara just nu hon öhmm diskar!" fast du egentligen står brevid mig! Thihi... x3 Säg att jag bakar istället, diskar gör jag aldrig och då kommer de inte tro mig Baka är sååå mysigt! :3 Men lilla Afturelding, diskar du inte efter att du har bakat? xD Nej, det har jag en man till ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:22 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Jag insåg nyss att jag fått 20 tummar på en vecka. Tycker ni verkligen att jag skriver så bra? *rodnar lätt* Jadå, dom förtjärnar du! Tihi ^^ Tack! Då lovar jag att fortsätta på samma sätt Såbra! Du kommer ju in på topp listan om du fortätter i denhär takten. xD Får sikta på det! Bra mål att ha liksom. Försöka skriva så bra inlägg på mugglis att jag blir berömd. Det är ju också en form av kändisskap Jag kan vara din livvakt när alla fansen kommer och är helt galna! xD Bra! Jag vill inte bli utsatt för Mugglispaparazzior O_O OMG! Det kommer att stå en massa om dig i Mugglisskvallertidningar! fast då kommer jag vara där och "tyvärr Afturelding kan inte svara just nu hon öhmm diskar!" fast du egentligen står brevid mig! Thihi... x3 Säg att jag bakar istället, diskar gör jag aldrig och då kommer de inte tro mig Baka är sååå mysigt! :3 Men lilla Afturelding, diskar du inte efter att du har bakat? xD Nej, det har jag en man till OMG, jag måste skaffa en man! xD Vad brukar du baka då? Bröd? ![]()
26 aug, 2012 13:25 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Nej, det har jag en man till OMG, jag måste skaffa en man! xD Vad brukar du baka då? Bröd? Haha, de är väldigt praktiska och kräver rätt lite bara de får spela TV-spel ^^ Jag bakade bröd i början av veckan ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen