@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
No 0.0
26 aug, 2012 13:01 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Jag insåg nyss att jag fått 20 tummar på en vecka. Tycker ni verkligen att jag skriver så bra? *rodnar lätt* Jadå, dom förtjärnar du! Tihi ^^ Tack! Då lovar jag att fortsätta på samma sätt Såbra! Du kommer ju in på topp listan om du fortätter i denhär takten. xD Får sikta på det! Bra mål att ha liksom. Försöka skriva så bra inlägg på mugglis att jag blir berömd. Det är ju också en form av kändisskap ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 aug, 2012 13:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Är du där?Skrivet av Borttagen: No 0.0 Inte för att jag tror att nån gör det, men ändå 26 aug, 2012 13:04 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Jag insåg nyss att jag fått 20 tummar på en vecka. Tycker ni verkligen att jag skriver så bra? *rodnar lätt* Jadå, dom förtjärnar du! Tihi ^^ Tack! Då lovar jag att fortsätta på samma sätt Såbra! Du kommer ju in på topp listan om du fortätter i denhär takten. xD Får sikta på det! Bra mål att ha liksom. Försöka skriva så bra inlägg på mugglis att jag blir berömd. Det är ju också en form av kändisskap Jag kan vara din livvakt när alla fansen kommer och är helt galna! xD ![]()
26 aug, 2012 13:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är du där? Skrivet av Borttagen: No 0.0 Inte för att jag tror att nån gör det, men ändå Aa, jag tävlar inte men min kompis gör!
26 aug, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Vad kul! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är du där? Skrivet av Borttagen: No 0.0 Inte för att jag tror att nån gör det, men ändå Aa, jag tävlar inte men min kompis gör! 26 aug, 2012 13:05 |
|
Tvilling
Elev |
Time to writeeee
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 aug, 2012 13:06 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Afturelding: Jag insåg nyss att jag fått 20 tummar på en vecka. Tycker ni verkligen att jag skriver så bra? *rodnar lätt* Jadå, dom förtjärnar du! Tihi ^^ Tack! Då lovar jag att fortsätta på samma sätt Såbra! Du kommer ju in på topp listan om du fortätter i denhär takten. xD Får sikta på det! Bra mål att ha liksom. Försöka skriva så bra inlägg på mugglis att jag blir berömd. Det är ju också en form av kändisskap Jag kan vara din livvakt när alla fansen kommer och är helt galna! xD Bra! Jag vill inte bli utsatt för Mugglispaparazzior O_O ![]() ![]()
26 aug, 2012 13:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Vad kul! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är du där? Skrivet av Borttagen: No 0.0 Inte för att jag tror att nån gör det, men ändå Aa, jag tävlar inte men min kompis gör! Aa, egentligen är hon ett år för ung, men hon och en annan fick vara med för att fylla ut en fyra, men de hade så Bea tider så de får/fick köra dubbel och singel också!
26 aug, 2012 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen