@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag tror att jag ska teckna upp lite tatueringar idag... Jag kan visserligen inte tatuera dem på typ ett år, men drömma kan man ju. Om du blir tatuerare så kan du räkna med mig 8D
26 aug, 2012 12:04 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Luna Chang: Jag vet xD Skrivet av Tonks_xD: Jag har gjort ett nytt muglis xD VISST ÄR JAG JU BÄST PÅ SÅNT Det ser helt missbildat ut xD Val fel det skulle kännas om det såg ut såXD Haha Hej 26 aug, 2012 12:04 |
|
Tuggrus
Elev |
badumtz! MUMS! 26 aug, 2012 12:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Afturelding: wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv Så ser det ut när katten vill hjälpa till att skriva på mugglis =) Han tycker att det är himla bra att sitta på tangentbordet, för då måste han få uppmärksamhet. Haha åhhh, vilken söt katt! ♥ 26 aug, 2012 12:05 |
|
Afturelding
Elev |
Miskel
Det är så svårt att hitta någon som är villig att ta sig an en lärling bara O: Ginny00 Ja, han är rätt söt faktiskt. Han är mattes katt x) Han tycker inte alls lika mycket om att försöka "hjälpa" min sambo, haha. ![]() ![]()
26 aug, 2012 12:08 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mina "kompisar" smsspammar till mig på Whatsapp Fast jag går ut ur deras grupper bjuder dom in mig igen och dampar sms -.-" Blockera dom ett litet tag och sedan återvänder du igen, min lillebror brukar göra samma sak
http://Kaosregn.blogg.se
26 aug, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Mina "kompisar" smsspammar till mig på Whatsapp Fast jag går ut ur deras grupper bjuder dom in mig igen och dampar sms -.-" Blockera dom ett litet tag och sedan återvänder du igen, min lillebror brukar göra samma sak Kan jag väl testa 26 aug, 2012 12:23 |
|
Afturelding
Elev |
Jag älskar den här mannen, han är så gullig. Han är straight edge, så han varken röker eller dricker eller använder droger, och så är han homosexuell. Och tatuerad som jag vet inte vad x)
![]() ![]()
26 aug, 2012 12:27 |
|
Celebikai
Elev |
När mamma kommer hem ska jag fråga om jag får förbeställa Nice to meet you, hoho 13 september pls come fast.
![]()
26 aug, 2012 12:38 |
|
Conflate
Elev |
... Jag vill ha choklad. Det finns choklad i skåpet. Men jag kan inte hämta chokladen, benen lyder mig inte.
HELP ME, SOMEBODY. D:
26 aug, 2012 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen