@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Nu fuckades hela sidan up.. lol.. Haha, jag ber om ursäkt, det var nog mitt fel x) Men det är ordnat nu! ![]() ![]()
26 aug, 2012 11:53 |
|
MissWentz
Elev |
26 aug, 2012 11:54 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Tuggrus: Nu fuckades hela sidan up.. lol.. Haha, jag ber om ursäkt, det var nog mitt fel x) Men det är ordnat nu! Haha det är okej MUMS! 26 aug, 2012 11:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 11:54
|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Tuggrus: Nu fuckades hela sidan up.. lol.. Haha, jag ber om ursäkt, det var nog mitt fel x) Men det är ordnat nu! Haha det är okej, brukar bli så ganska ofta XD Av någon anledning så förstår inte min katt det här med mellanslag ![]() ![]()
26 aug, 2012 11:54 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Tuggrus: Nu fuckades hela sidan up.. lol.. Haha, jag ber om ursäkt, det var nog mitt fel x) Men det är ordnat nu! Haha det är okej, brukar bli så ganska ofta XD Av någon anledning så förstår inte min katt det här med mellanslag Hahahahaha! MUMS! 26 aug, 2012 11:55 |
|
Tonks_xD
Elev |
26 aug, 2012 11:55 |
|
Afturelding
Elev |
Jag tror att jag ska teckna upp lite tatueringar idag... Jag kan visserligen inte tatuera dem på typ ett år, men drömma kan man ju.
![]() ![]()
26 aug, 2012 11:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Jag har gjort ett nytt muglis xD VISST ÄR JAG JU BÄST PÅ SÅNT Det ser helt missbildat ut xD Val fel det skulle kännas om det såg ut såXD Hej 26 aug, 2012 12:02 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag vet xDSkrivet av Tonks_xD: Jag har gjort ett nytt muglis xD VISST ÄR JAG JU BÄST PÅ SÅNT Det ser helt missbildat ut xD Val fel det skulle kännas om det såg ut såXD ![]()
26 aug, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
Mina "kompisar" smsspammar till mig på Whatsapp
Fast jag går ut ur deras grupper bjuder dom in mig igen och dampar sms -.-" 26 aug, 2012 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen