Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
JAG HAR SAKNAT ER SÅ!
Inser inte förrän nu hur mycket ni betyder för mig, verkligen, ni har alltid betytt otroligt mycket och varit en stor del av mitt liv men nu inser jag att ni är mer än så. Ni är som bröder och systrar för mig, en familj som stöttar mig i vått och torrt och alltid får mig på bättre tankar. När jag mår dåligt tänker jag ofta på vad jag skulle skrivit till er om jag någon gång hade tagit mig tid att logga in igen. Men jag ska ändra mig, för jag mår bättre när jag är här bland er otroliga människor. Kan inte beskriva med ord vad ni betyder för mig. I LOVE YOU GUYS! ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
10 mar, 2012 20:05 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
10 mar, 2012 20:50 |
|
Alice...
Elev |
10 mar, 2012 21:08 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: aw, du är så fin! ♥Mugglisar man aldrig glömmer: Twix Jac LoonyMe linnvendela Ultramannen HarryFreakingPotter LeeGordan Ultramannen scarhead ginny_ginny joel9324 Alice... Celebikai §irius Ginny00 Luna 1 Knizzlare Erica Potter mine avifors Ida S GinnyOlivia accioron childhoodlight Optic Kintsugi expelliarmus AlvaRawenclaw LOVE YAH GUYS! ♥ ![]()
10 mar, 2012 21:33 |
|
Twix
Elev |
Lizzie Lovegood: LOVE YOU MOOORE!
10 mar, 2012 21:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
YEEEEEEEEEEEES!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Z4PMQB5zmAU&feature=related JAG SKALL SJUNGA FALSKT HELA NATTEN LÅNG! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 mar, 2012 21:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Komplimang till alla som skrivit i denna tråden då vi uppnått 700 sidor :'
speech! 10 mar, 2012 22:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mugglisar man aldrig glömmer: Twix Jac LoonyMe linnvendela Ultramannen HarryFreakingPotter LeeGordan Ultramannen scarhead ginny_ginny joel9324 Alice... Celebikai §irius Ginny00 Luna 1 Knizzlare Erica Potter mine avifors Ida S GinnyOlivia accioron childhoodlight Optic Kintsugi expelliarmus AlvaRawenclaw LOVE YAH GUYS! ♥ Wtf me???? Taaack ♥ 10 mar, 2012 22:03 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av mine: Sen en komplimang till ikka Alltså jag vet inte vart våra diskussioner tar vägen, först chattar vi om en gris vi ska lära åka slalom som heter bettan, och nu om mat från olika länder och att vi i Sverige har kommit på väldigt fina och ”gooooda” maträtter i jämn fört med alla andra. Du ska veta att det är underbart att skriva med dig eftersom alla chatter blir så konstiga att det blir hur roligt som helst att chatta och man blir bara grymt glad Åh, vad glad jag blev nu! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 mar, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
Tack Lizzie :'D
10 mar, 2012 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen