My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Jag håller på att rita nu och du, Alicia Spinnet, du blev lite fail (ta inte illa upp) för jag har aldrig ritat dig förut..
;; ![]()
28 jul, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
^It´s ok!
28 jul, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
jag längtar till nästa säsong ._.
____________________________________- vin n 50g http://www.mugglarportalen.se/forum.php#forum.php?topic=22105 28 jul, 2012 21:50 |
|
Miss_Green
Elev |
28 jul, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
jag kan lägga upp en ny bild på mitt pony jag som är klar
_____- vinn 50g http://www.mugglarportalen.se/forum.php#forum.php?topic=22105 28 jul, 2012 22:16 |
|
Miss_Green
Elev |
28 jul, 2012 22:18 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av M4L13: Ollis100 ok, Kke lite sent ute, men skulle du Kke kunna rita av mitt ponyjag? C: jag har ingen cutiemark, men jag skulle antagligen ha en kockmössa, cuz jag är ganska bra på att laga mat... :Y Yggtdfhu det e ok om du inte vill xd Tack iaf c: Har du gjort dig i någon ponycreator? :3 Du kan väl lägga ut en bild här isåfall? Jag har lagt ut en, men om du vill kan jag lägga upp den igen? x)
28 jul, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
yay ska det i morgon ör då orkar jag
28 jul, 2012 22:18 |
|
Miss_Green
Elev |
28 jul, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: men jag är inte riktigt klarNu >u< 28 jul, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen