Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant.
Du diggar Xenophilius Lovegood? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 16 jan, 2011 13:50 |
|
Hillevi Claw
Elev |
16 jan, 2011 14:21 |
|
Narglesinamistletoe
Elev |
Sant.
Du har minst en Harry Potter relaterad sak i ditt rum? Harry defeats dark wizards. Edward sparkles. DO YOU SEE THE DIFFERENCE?! 16 jan, 2011 16:44 |
|
ikka
Elev |
16 jan, 2011 16:59 |
|
Soz
Elev |
Falskt ...
Du lysnar på din pappas dåliga musik på Spotify ...? Sherlockian, Whovian etc. 16 jan, 2011 17:28 |
|
Hillevi Claw
Elev |
16 jan, 2011 18:26 |
|
soratanaka
Elev |
Sant! ZOMFG!
Du tycker att magi vore rätt tufft att ha tillgång till. ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 16 jan, 2011 18:31 |
|
Hillevi Claw
Elev |
16 jan, 2011 18:32 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du tror att adrenalin är en liten mängd magi som människor faktiskt har tillgång till (rushen, ie, att man kan lyfta bilar för att rädda sin exempelvis dotter, älskade osv). ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 16 jan, 2011 18:44 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Aldrig tänkt på det förut, så falskt, men det skulle vara häftigt om det var så
Du nötte den senaste HP-trailen ![]() 16 jan, 2011 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen