Är det svårt att älska och bli älskad?
Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad du än gör, Matilda, känn inte att du måste skriva ett kapitel. Skriv när du har tid och lust. Vi förstår att du inte kan skriva varje dag, det finns ju liv utanför Mugglis ♥ 28 nov, 2011 23:59 |
|
karlsson.9
Elev |
känn ingen press, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
29 nov, 2011 06:14 |
|
Bombarda
Elev |
Precis!
Ps jag fick A på min novell Kärlek till alla! 29 nov, 2011 13:59 |
|
Dramione99
Elev |
Sa ju att du skulle få det!!!! Men du, känn verkligen ingen press på dig att skriva mer nu. Som EbbaSofiaSusanna sa så finns det ett liv utanför Mugglis oxå. (Ett liv fullt med läxor och ansvar...haha) Vi väntar! 29 nov, 2011 15:35 |
|
Borttagen
|
grär attis
29 nov, 2011 15:40 |
|
Bombarda
Elev |
tack så jätte mycket dramione99 och lollo_ginny
Kärlek till alla! 29 nov, 2011 16:02 |
|
Dini99
Elev |
Skiit! missa mkt, men läste igen, och jag kan bara säja: FANTAsTISKT som ALLTID!
BääääääSt!;D♥ Och du jag är inte förvånad att du fick ett A. Du är värd mkt meer♥ Awesome! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 29 nov, 2011 17:07 |
|
karlsson.9
Elev |
Bra jobbat! A är ju jätte bra, eller det är jätte jätte bra! Fast precis som Dini99 sa så är jag inte förvånad, du är värd mycket mer!
29 nov, 2011 21:51 |
|
Bombarda
Elev |
aawwe tack< 3
Kärlek till alla! 29 nov, 2011 22:09 |
|
karlsson.9
Elev |
♥
29 nov, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen