Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sorgens tider [SV]

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

1 2 3 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Cara Riddle
Elev

Avatar


Nej inte egentligen, jag var bara grymt förvånad xD o de blev lite snurrigt o jag förstod inte att han dog först :p men som sagt så gillar jag att de fick vara tillsammans

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

29 nov, 2011 19:34

Borttagen

Avatar


Åh, så fint och så sorgligt på samma gång.
Tack för en sjukt bra skriven fanfiction. ♥

29 nov, 2011 19:47

Detta inlägg ändrades senast 2011-11-29 kl. 19:54
Antal ändringar: 1

Bombarda
Elev

Avatar


åhh ! asså detta är helt obeskrivligt hur duktig man kan vara, jag kan inte finna ord om hur bra denna ff:n är och jag älskar hur den slutade!
Bli författare!

Kärlek till alla!

29 nov, 2011 19:52

Borttagen

Avatar


moff. :3
NAW! HOW CUTE WASN'T THAT?
Älskade slutet, men just nu sitter jag här med bländad glädje och sorg. Du har skapat mycket inlevelse i denna FF och så vidare alla bra kommenterarer om skrivnings krims krams bla bla. Men denna har varit helt fantastisk. Det hoppas jag att du vet. P.S Är lite mållös så skriver inte allt för bra ^^

29 nov, 2011 19:58

Borttagen

Avatar


Så fint, men samtidigt så sorgligt. Jag tycker det är så synd att han inte fick leva tillsammans med Angelina [Katie?] och sina barn, fast att han är tillsammans med Freddie får det att kännas bättre. Helt OTROLIGT bra fanfiction. ♥

29 nov, 2011 19:58

MissFniss
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så fint, men samtidigt så sorgligt. Jag tycker det är så synd att han inte fick leva tillsammans med Angelina [Katie?] och sina barn, fast att han är tillsammans med Freddie får det att kännas bättre. Helt OTROLIGT bra fanfiction. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

29 nov, 2011 20:33

Ginny.T
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så fint, men samtidigt så sorgligt. Jag tycker det är så synd att han inte fick leva tillsammans med Angelina [Katie?] och sina barn, fast att han är tillsammans med Freddie får det att kännas bättre. Helt OTROLIGT bra fanfiction. ♥


Kunde inte ha sagt de bättre själv!!!

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

29 nov, 2011 20:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så fint, men samtidigt så sorgligt. Jag tycker det är så synd att han inte fick leva tillsammans med Angelina [Katie?] och sina barn, fast att han är tillsammans med Freddie får det att kännas bättre. Helt OTROLIGT bra fanfiction. ♥

30 nov, 2011 10:40

grodan-boll
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så fint, men samtidigt så sorgligt. Jag tycker det är så synd att han inte fick leva tillsammans med Angelina [Katie?] och sina barn, fast att han är tillsammans med Freddie får det att kännas bättre. Helt OTROLIGT bra fanfiction. ♥

Precis som jag tänkte!

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

30 nov, 2011 13:37

nilla10
Elev

Avatar


denna ff var superbra!

men det var ett ganska sorligt slut...

hej hej! :)

30 nov, 2011 15:25

1 2 3 ... 69 70 71

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

Du får inte svara på den här tråden.