Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aa
10 okt, 2011 14:13 |
|
Losa
Elev |
Absolut. :3
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 10 okt, 2011 14:18 |
|
Borttagen
|
Vilket släkte från Harry Potter är du i? ;D Du kanske är någon distant släkting till mig kanske? ;D
10 okt, 2011 14:26 |
|
Borttagen
|
Eftersom alla pure-blood familjer egentligen är lite släkt med varandra(vissa närmare, vissa längre ifrån) så måste jag vara mudblood, annars kan ju jag inte vara tsm med Fred, för det skulle kännas konstigt att vara ihop med en släkting x)♥
10 okt, 2011 16:22 |
|
Anapneo
Elev |
10 okt, 2011 16:25 |
|
Borttagen
|
10 okt, 2011 16:35 |
|
Anapneo
Elev |
10 okt, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
I'll marry Fred ♥
10 okt, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Då är du min ingifta moster ;D
Och du me Anapneo 10 okt, 2011 16:45 |
|
Anapneo
Elev |
10 okt, 2011 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen