If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har suttit och läst den här i ca två timmar.. Du skriver underbart. Skulle du skriva en bok kommer jag garanterat köpa den.
18 sep, 2011 15:02 |
|
Vendela
Elev |
jättespännande
Böcker. Böcker. Böcker! 18 sep, 2011 15:45 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Sååååå bra!
MEEEEEEEEEEEEER! ♥ 23 september <3 18 sep, 2011 18:44 |
|
linnvendela
Elev |
OMD!!! Mer mer mer!
Jaha. 18 sep, 2011 21:34 |
|
Salazar1
Elev |
Nej OMG vad bra det är!!
Slytherin Pride 19 sep, 2011 15:01 |
|
Tonks-nea1
Elev |
19 sep, 2011 15:06 |
|
lillalollo
Elev |
De kommande två veckorna har jag JÄTTEMYCKET prov och läxor, så det kommer inte bli korta kapitel, tyvärr. Det är särskilt mycket idag. Så det blir väldigt kort
__________________________________________ Kapitel 41 – Ron Weasley Allt hände på en gång. Någon började skrika på hjälp och flera botare sprang in till Ginnys rum. Mamma vankade oroligt omkring. Jag trummade mina svettiga händer på bordet. Hermione såg oroligt mot den stängda dörren. Inget hände. Det förblev stängt. Ingen kom ut. Jag lät min blick svepa över rummet. Det var helt vitt och hade stolar och bord nästan överallt. George satt tillsammans med Angelina. De såg båda bort mot dörren minst en gång i minuten. Men ingen öppnade. Harry satt ensam vid ett bord, en liten bit bort. Han stirrade på sina händer. Jag kunde inte låta bli att resa mig upp och slå mig ner bredvid min bästa vän. Vänskapligt klappade jag honom på axeln. "Hon klarar sig ska du se." Jag försökte låta mer säker än jag kände mig. Harry gav mig ett brett grin till svar. Det såg mest ut som en grimas. "Jag undrar vad är det som hon har smittats av?", frågade Hermione, mest för sig själv. Ett högt, utdraget skrik bakom den stängda dörren fick oss alla att hoppa till. Jag tror att vi alla tänkte samma sak. Vi visste att det var Ginny. Och vi visste, att nu skulle vi snart få reda på om hon skulle leva eller dö. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 19 sep, 2011 17:27 |
|
Bombarda
Elev |
amen gud så himla spännande!!!!
skriv mer så fort du kan!! håller på att dö här bakom skärmenxD Kärlek till alla! 19 sep, 2011 17:31 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
19 sep, 2011 17:44 |
|
Vendela
Elev |
bra men lite drygt när det är på sjukhuset, man får inte veta nånting.
Böcker. Böcker. Böcker! 19 sep, 2011 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen