Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Men det kommer bli farligt " sa Stokor en anning allvarligt.

18 sep, 2015 15:51

Borttagen

Avatar


" Jag har lovat Flair att hjälpa henne då ska jag göra det " sa Caleb

18 sep, 2015 16:08

Borttagen

Avatar


"Okej Du & dina vänner får möta oss vid rymdskeppet som finns på baksidan av palatset" sa Stokor.

18 sep, 2015 16:13

Borttagen

Avatar


" Ja vi tar oss dit direkt " sa Caleb bestämt och började gå mot Palatset.

18 sep, 2015 16:14

Borttagen

Avatar


Tvillingarna & Flair började att gå till baksidan av palatset då skeppet skulle vara där.

18 sep, 2015 16:20

Borttagen

Avatar


Caleb log då han såg rymdskeppet han gick ombord och fann Zarae där hon städade
" Hej " sa Caleb
" Hej " sa Zarae och såg på på Caleb.

18 sep, 2015 17:23

Borttagen

Avatar


Flair & Tvillingarna gick in en aning nervösa.

18 sep, 2015 19:05

1 2 3 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.