Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Men det kommer bli farligt " sa Stokor en anning allvarligt.
18 sep, 2015 15:51
|
|
Borttagen
|
" Jag har lovat Flair att hjälpa henne då ska jag göra det " sa Caleb
18 sep, 2015 16:08
|
|
Borttagen
|
"Okej Du & dina vänner får möta oss vid rymdskeppet som finns på baksidan av palatset" sa Stokor.
18 sep, 2015 16:13
|
|
Borttagen
|
" Ja vi tar oss dit direkt " sa Caleb bestämt och började gå mot Palatset.
18 sep, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
Tvillingarna & Flair började att gå till baksidan av palatset då skeppet skulle vara där.
18 sep, 2015 16:20
|
|
Borttagen
|
Caleb log då han såg rymdskeppet han gick ombord och fann Zarae där hon städade
" Hej " sa Caleb
" Hej " sa Zarae och såg på på Caleb.
18 sep, 2015 17:23
|
|
Borttagen
|
Flair & Tvillingarna gick in en aning nervösa.
18 sep, 2015 19:05
|
Du får inte svara på den här tråden.