ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(nope, bara jag.)
22 aug, 2015 10:12 |
|
Borttagen
|
(Jahapp. Vart är alla andra då?)
22 aug, 2015 10:17 |
|
Borttagen
|
(jag är någonstans i skogen...)
22 aug, 2015 10:21 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Nånstans)
Jossan - Tillslut kom vi fram till borgen. Den såg skräckinjagande ut nu när det var mörkt. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 11:18 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag flämtar och stödjer mig mot borgväggen. 22 aug, 2015 17:28 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag skakade. ”Vi går in” visakde jag och började sakta gä mot ingången. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 18:16 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag smyger efter jossan 22 aug, 2015 18:20 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag öppnade den stora porten. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 18:20 |
|
Borttagen
|
(Vi säger att jag följt efter Jossan och Joey, har inte vakt på ativ på denna på senaste tiden)
Jenn "De följer väll inte oss va?" fågar jag. 22 aug, 2015 18:22 |
|
Borttagen
|
Joey
"tror inte det." svarar jag osäkert. 22 aug, 2015 18:44 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen