PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Efter en stund reste jag mig upp och gick hemåt.
1 maj, 2014 16:42
|
|
Borttagen
|
Jag sov tungt och vaknade sent nästa morgon.
1 maj, 2014 16:44
|
|
Borttagen
|
Jag la mig direkt när jag kom hem.
1 maj, 2014 16:45
|
|
Borttagen
|
Jag steg trött upp och klädde på mig, borstade tänderna och smunkade mig. Jag hann inte äta morgonmål.
1 maj, 2014 16:46
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade vid åtta nästa morgon. Jag hade försovit mig.
-Shit!, sa jag och flög upp ur sängen. Jag gick in och duschade, sedan klädde jag på mig ett par svarta jeans och en T-shirt.
1 maj, 2014 16:48
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 16:49
|
|
Borttagen
|
Jag borstade igenom håret och gick sedan snabbt och tog på mig skorna och jackan. Jag sprang det fortaste jag kunde till skolan. Det var inte så långt.
1 maj, 2014 16:52
|
|
Borttagen
|
Jag steg av bussen vid skolan och tittade efter Clark.
1 maj, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag kom springande längst skogsvägen.
1 maj, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag log när jag såg Clark och gick fram till honom.
- Hej, sade jag och kysste honom.
1 maj, 2014 17:00
|
Du får inte svara på den här tråden.