Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stora vildmarken

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

1 2 3 ... 69 70 71 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Ni kommer visst överleva utan mig, skrek jag.
Jag började gråta.

30 mar, 2014 12:55

Borttagen

Avatar


"Inte jag" sa jag. "Du ser ju själv."

30 mar, 2014 12:55

Borttagen

Avatar


- Katie du måste fatta att jag försätter er alla i fara, sa jag argt.

30 mar, 2014 12:56

Borttagen

Avatar


"Nej, tvärtom!" sa jag.

30 mar, 2014 12:56

Borttagen

Avatar


- Jag försätter er i fara fatta det, skrek jag.

30 mar, 2014 12:58

Borttagen

Avatar


"Du sätter oss i fara om du lämnar oss!" skrek jag. Där tog mina krafter slut. Jag sjönk i hop och jag ville bara dö.

30 mar, 2014 13:02

Borttagen

Avatar


Jag hade sån lust att slå till Katie men jag kunde inte göra det.
- Katie jag är bara en börda för er, skrek jag.

30 mar, 2014 13:05

Borttagen

Avatar


Jag andades djupt. Jag tror att jag svimmade.

30 mar, 2014 13:05

Borttagen

Avatar


- Jag går nu, sa jag och gick igen.

30 mar, 2014 13:08

Borttagen

Avatar


Jag kunde inte andas. Jag var i en annan värld kändes det som. Jag slog upp ögonen. Där stod mina föräldrar.

30 mar, 2014 13:10

1 2 3 ... 69 70 71 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

Du får inte svara på den här tråden.