Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Ni kommer visst överleva utan mig, skrek jag.
Jag började gråta.
30 mar, 2014 12:55
|
|
Borttagen
|
"Inte jag" sa jag. "Du ser ju själv."
30 mar, 2014 12:55
|
|
Borttagen
|
- Katie du måste fatta att jag försätter er alla i fara, sa jag argt.
30 mar, 2014 12:56
|
|
Borttagen
|
30 mar, 2014 12:56
|
|
Borttagen
|
- Jag försätter er i fara fatta det, skrek jag.
30 mar, 2014 12:58
|
|
Borttagen
|
"Du sätter oss i fara om du lämnar oss!" skrek jag. Där tog mina krafter slut. Jag sjönk i hop och jag ville bara dö.
30 mar, 2014 13:02
|
|
Borttagen
|
Jag hade sån lust att slå till Katie men jag kunde inte göra det.
- Katie jag är bara en börda för er, skrek jag.
30 mar, 2014 13:05
|
|
Borttagen
|
Jag andades djupt. Jag tror att jag svimmade.
30 mar, 2014 13:05
|
|
Borttagen
|
- Jag går nu, sa jag och gick igen.
30 mar, 2014 13:08
|
|
Borttagen
|
Jag kunde inte andas. Jag var i en annan värld kändes det som. Jag slog upp ögonen. Där stod mina föräldrar.
30 mar, 2014 13:10
|
Du får inte svara på den här tråden.