Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Jobbigt..." Mumlade jag tyst.
3 mar, 2014 17:45
|
|
Borttagen
|
Jag log lite mot henne.
"Det är alla hjärtans dag imorgon"
Påpekade jag.
3 mar, 2014 17:47
|
|
Borttagen
|
"Jag måste köpa gelé...."
3 mar, 2014 17:53
|
|
Borttagen
|
"Gelé?"
Frågade jag förbryllat.
3 mar, 2014 17:54
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2014 17:57
|
|
Borttagen
|
"Varför inte göra det nu då?"
3 mar, 2014 18:01
|
|
Borttagen
|
"Det var ju det jag ska göra?" Sa jag förvirrat.
3 mar, 2014 18:35
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen.
"Får jag följa med?"
Frågade jag med övertydlig och långsam röst och log ett retsamt leende.
3 mar, 2014 18:41
|
|
Borttagen
|
"Jaha! Nu? Jovisst! Men mamma är där nere...."
3 mar, 2014 18:44
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2014 18:54
|
Du får inte svara på den här tråden.