Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

1 2 3 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jobbigt..." Mumlade jag tyst.

3 mar, 2014 17:45

Borttagen

Avatar


Jag log lite mot henne.
"Det är alla hjärtans dag imorgon"
Påpekade jag.

3 mar, 2014 17:47

Borttagen

Avatar


"Jag måste köpa gelé...."

3 mar, 2014 17:53

Borttagen

Avatar


"Gelé?"
Frågade jag förbryllat.

3 mar, 2014 17:54

Borttagen

Avatar


"Tradition."

3 mar, 2014 17:57

Borttagen

Avatar


"Varför inte göra det nu då?"

3 mar, 2014 18:01

Borttagen

Avatar


"Det var ju det jag ska göra?" Sa jag förvirrat.

3 mar, 2014 18:35

Borttagen

Avatar


Jag himlade med ögonen.
"Får jag följa med?"
Frågade jag med övertydlig och långsam röst och log ett retsamt leende.

3 mar, 2014 18:41

Borttagen

Avatar


"Jaha! Nu? Jovisst! Men mamma är där nere...."

3 mar, 2014 18:44

Borttagen

Avatar


"Jag möter dig utanför."

3 mar, 2014 18:54

1 2 3 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Du får inte svara på den här tråden.