(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
- Vi kan bada. Säger jag och ler.
26 okt, 2013 19:28 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
- Ja. Säger alla i kör.
26 okt, 2013 19:30 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 19:32 |
|
Borttagen
|
- Ja. Vi ses här. Säger Sebbe. Jag nickar och vi börjar gå mot slottet. Jag tar Adds hand.
26 okt, 2013 19:34 |
|
evee
Elev |
När vi kommer upp till slottet släpper jag hennes hand, "ses snart" säger jag och börjar gå upp till mitt rum
![]() ![]()
26 okt, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
- Ja. Säger jag och går ner och byter.
26 okt, 2013 19:38 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag byter om till min bikini och lindar handuken runt mig och går till gården. Jag springer fram till Add och kramar honom.
26 okt, 2013 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen