Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 69 70 71 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vi vill hem."

3 okt, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


"Va?"
Frågade jag men hann inte få något svar förrän...

3 okt, 2013 21:27

Borttagen

Avatar


Vi ramlade på mage där vi lämnat mitt rum.
Inget var förändrat.
"Hur gick det?" frågade jag försiktigt Diego som stönat till.

3 okt, 2013 21:29

Borttagen

Avatar


"Vad hände...?"
Mumlade jag och försökte sätta mig upp.

3 okt, 2013 21:30

Borttagen

Avatar


Jag hjälpte honom upp.

3 okt, 2013 21:33

Borttagen

Avatar


"Jag fattar ingenting..."
Erkände jag.

3 okt, 2013 21:34

Borttagen

Avatar


"Jag kan inte förklara riktigt...."
Jag reste mig fort upp.
"Stanna där du är." Jag hoppade ut genom fönstret och bröt av en kvist från ett träd innan jag hoppade in igen.
"Det här kommer göra ont." Varnade jag.

3 okt, 2013 21:36

Borttagen

Avatar


Jag bet ihop. Hon hade rätt.

3 okt, 2013 21:37

Borttagen

Avatar


Snart var det fixat.
"Hur är det med huvudet då?"

3 okt, 2013 21:38

Borttagen

Avatar


Jag ryckte lite på axlarna.
Sen kunde jag inte hålla mig längre utan kysste henne.

3 okt, 2013 21:40

1 2 3 ... 69 70 71 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.