Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
"Va?"
Frågade jag men hann inte få något svar förrän...
3 okt, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
Vi ramlade på mage där vi lämnat mitt rum.
Inget var förändrat.
"Hur gick det?" frågade jag försiktigt Diego som stönat till.
3 okt, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
"Vad hände...?"
Mumlade jag och försökte sätta mig upp.
3 okt, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
"Jag fattar ingenting..."
Erkände jag.
3 okt, 2013 21:34
|
|
Borttagen
|
"Jag kan inte förklara riktigt...."
Jag reste mig fort upp.
"Stanna där du är." Jag hoppade ut genom fönstret och bröt av en kvist från ett träd innan jag hoppade in igen.
"Det här kommer göra ont." Varnade jag.
3 okt, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
Jag bet ihop. Hon hade rätt.
3 okt, 2013 21:37
|
|
Borttagen
|
Snart var det fixat.
"Hur är det med huvudet då?"
3 okt, 2013 21:38
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte lite på axlarna.
Sen kunde jag inte hålla mig längre utan kysste henne.
3 okt, 2013 21:40
|
Du får inte svara på den här tråden.