LotR (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Mmm" svarade Keya tvekande och slöt ögonen. "Det var trevligt då du höll om mig." sa hon helt plötsligt och log mjukt mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2013 01:13 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Banner visste inte riktigt hur han skulle svara på det. "Det var trevligt för mig också", svarade han ärligt till slut.
Hola, Mishamigos! 3 nov, 2013 01:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya log och somnade sen nästan genast så trött och slut var hon att hon inte orkade diskutera det. prata om det.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2013 01:17 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han iakttog henne när hon sov några minuter innan han bestämde sig för att följa hennes exempel. Han rullade över på mage och ,otroligt nog, somnade han ganska snabbt efter det.
Hola, Mishamigos! 3 nov, 2013 01:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya var vaken hon var vaken som vanligt tidigt innan solen stigit upp och satte igång brasan samt värmde på te till dem.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2013 01:24 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Banner hade legat vaken någon minut nu. Han ville inte gå upp, orkade inte. Helst av allt ville han sjunka ner i någon säng och inte kliva upp på flera månader. Till slut tog han sig i kragen. Han höjde på huvudet och drog handen genom håret. "Hej"
Hola, Mishamigos! 3 nov, 2013 01:28 |
|
Vildvittra
Elev |
"Hej" sa Keya och gav honom en tallrik med bröd, ägg och kött samt en mugg medvarmt rykande te. De såg båda två härjade ut och skulle behöva komma in, vila sig få varm mat, ett bad och bara vila.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2013 01:31 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han tog emot tallriken och det ryckte roat i hans mungipor. Tanken på att de hade dragit med sig tallrikar ut var högst roande, men han kände också tacksamhet. Han åt i sig maten i tystnad.
Hola, Mishamigos! 3 nov, 2013 01:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya såg upp på honom, "Tror att det finns en by här i närheten, kanske en halv dagsritt." sa hon. Keya visste att Banner inte trivdes med detta flakande livet.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2013 14:19 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han lyste upp. "Är du säker?" Han lade undan tallriken och masserade fingrarna mot tinningarna. "Vänta, jag tror jag drömmer."
Hola, Mishamigos! 3 nov, 2013 14:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen