Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
"men då vill du väl inte ligga med mig?,sa jag tyst.
8 aug, 2013 21:34
|
|
Borttagen
|
" Det vill jag om du vill " Sa Luke
8 aug, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
jag drog av mig kläderna och hoppade på kelly
''att jag älskar dig'' sa jag och log och stack in tungan i hennes mun
8 aug, 2013 21:38
|
|
Borttagen
|
"jag vill ligga med dig snygging,sa jag och flörtade.
8 aug, 2013 21:39
|
|
Borttagen
|
Kelly var inte så förberädd men hon ville det
" Kom då baby " Sa Luke
8 aug, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
"Vart ska vi,frågade jag.
8 aug, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
jag tog av kelly kläderna, nu var vi nakna
8 aug, 2013 21:45
|
|
Borttagen
|
" Åh, baby " Sa Kelly och log
8 aug, 2013 21:45
|
|
Borttagen
|
jag började knäppa upp byxorna och kelly...
8 aug, 2013 21:47
|
Du får inte svara på den här tråden.