Privat rollspel med TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel med TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ron
Kan inte sa jag 19 apr, 2013 11:10 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 11:13 |
|
Borttagen
|
Ron
Vi har spådomskonst sa jag 19 apr, 2013 11:27 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 12:14 |
|
Borttagen
|
ron
Bara 2 timmar resten av förmidagen är det trolldrykskonst 19 apr, 2013 13:28 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 13:32 |
|
Borttagen
|
ron
Ne ingen kort dag alls när det är 4 timmar trolldrykskonst sa jag 19 apr, 2013 13:42 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 13:44 |
|
Borttagen
|
ron
Vad har du?? Frågade jag 19 apr, 2013 13:47 |
|
TildeW
Elev |
Hanna
På förmiddagen så har jag 2 timmar spådomskonst 3 timmar försvarmotsvartkonster 2 timmar trolldrycks konst Sen är det lunch 2 timmar magiska djur 1 timme runskrift Sen på kvällen har jag läx hjälp från 17:00 till 19:00 för första år elever
19 apr, 2013 14:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen