UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag kan ta en sanning tillXD känner mig fel som inte tar konkaXD
21 dec, 2012 23:00 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kasta en snöboll på valfri person.Snälla, kan någon bara ge mig en konsekvens?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 23:00 |
|
ikka
Elev |
Kan någon komma på en konka att ge till mig nu?
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:00 |
|
Neeyum
Elev |
en kille i min skola som jag aldrig pratat med skrev såhär på facebook:
"Om man är, äter eller gör pepparkaka är man rasist. Om man är stjärngosse är man Ku Klux Klan. Och nu det här. F"n va jag blir trött på sånt där skit! De går för långt!" och jag svarade för jag blev så förbannad " http://en.wikipedia.org/wiki/Pickaninny http://en.wikipedia.org/wiki/Mammy_archetype http://en.wikipedia.org/wiki/Blackface varför är det så svårt att förstå att det ÄR rasistiskt i really don't get it" han går i nian and he probably hates me now but it was so worth it 21 dec, 2012 23:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 23:00
|
|
Incendio
Elev |
Skrivet av 95mas: Skrivet av Borttagen: Kasta en snöboll på valfri person. Snälla, kan någon bara ge mig en konsekvens? KASTA PÅ MIG!!! *Hoppar och studsar av iver* 21 dec, 2012 23:00 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 23:01 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag kan ta en sanning tillXD känner mig fel som inte tar konkaXD Hur många personer har du skickat julklappar till hittils?:p Sanning hit!
21 dec, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: jag kan ta en sanning tillXD känner mig fel som inte tar konkaXD Hur många personer har du skickat julklappar till hittils?:p Sanning hit! men gud få se nu *räknar och födker minnasXD* typ 20-30 stycken eller nåt tror jagXD och är du kär i någon? 21 dec, 2012 23:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 23:02
|
|
Majis
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Jag har min naturliga hårfärg nu, inte färgat, som är blont med kastanjebrun ombré Ehm ska du också ha en sanning? isf bollar jag tbax frågan^^ Min naturliga hårfärg är mellanblond, som ibland mistas vara ljusbrun, den jag har nu är ganska lik Weasley-rött!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 23:01 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Obliviate_: ikka Öhm... Jag vet faktiskt inte.. Typ, blev påkommen med o ha sex på ett lite olämpligt ställe perhaps... Donno, svårt. Jag tycker oftast inte saker är pinsamma Haha, shit, jag skulle antagligen dö om någon bara kom på mig i min egen säng xD ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen